וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוזניות החדשות של אפל לאייפון 7 ישנו את כללי המשחק

אילן גלר

11.1.2016 / 11:35

הן יצטרכו להיטען כל ארבע שעות, וכנראה שילכו לאיבוד יותר פעמים מהאייפון עצמו, אבל אין ספק שהמעבר לאוזניות אלחוטיות בלבד באייפון 7 זה צעד אמיץ מבחינת אפל, שימשוך לא מעט מעריצים חדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסו לא לאבד אותן - אולי זה המודל העסקי החדש של אפל./מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר תקופה לא קצרה שהרשת מוצפת בדיווחים אודות תכניותיה לעתיד הקרוב של אפל לוותר על חיבור האוזניות הסטנדרטי והמוכר במכשיר האייפון 7, לטובת מזעור רכיביו הפנימיים של הסמארטפון ויצירת מארז דקיק במיוחד. שונאי החברה יוסיפו שהיא עושה זאת כדי שיהיה לה תירוץ למכור מתאמים יקרים, אך אין ספק שמדובר במהלך אמיץ ושנוי במחלוקת, מאחר וחיבור האוזניות הוא אחד הסטנדרטים הקבועים בתעשייה. כעת מדווח אתר חדשות הטכנולוגיה, האמין יחסית, 9to5mac כי אפל כה מחויבות למהפכה הזו, שהיא כבר החלה בפיתוח וייצור של אוזניות אלחוטיות לחלוטין.

לפי הדיווח, המוצר החדש מפותח במשותף על ידי אפל וחברת האזניות Beats, אותה רכשה ענקית הטכנולוגיה לפני כשנתיים. האוזניות האלחוטיות החדשות לא רק נטולות הכבל המחבר בינן ובין האייפון, אלא גם אינן מחוברות זו לזו באמצעות חוטי חשמל. למרות גודלן המינימלי, האוזניות יוכלו להציע איכות צליל טובה, סינון רעשי חוץ אפקטיבי והפעלה ישירה של תכונות "סירי". האוזניות הקטנות (נסו לא לאבד אחת עכשיו) יטענו באמצעות מארז הנשיאה, והן יפעלו כארבע שעות בכל פעם.

ההכרזה על האזניות החדשות, שעשויות להקרא AirPods - שם מותג שאפל כבר הקפידה לרשום לזכות עצמה באופן פומבי - תתרחש כנראה באותו אירוע שבו נראה לראשונה את מכשיר האייפון 7. באופן מסורתי, מכריזה אפל על מכשירי הדור הבא שלה בחודש ספטמבר, אם כי לפי השמועות ייתכן שעוד לפני כן נראה השקה של דגם מוזל בשם iPhone 6C, בעל מארז פלסטיק ומחיר נוח יותר המותאם לשווקים מתפתחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטענות בקייס מיוחד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully