וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך המלא: כך לא תתקנו לבד מסך אייפד שבור

אילן גלר

24.1.2016 / 4:25

חשבתם שכדי לתקן מסך של אייפון או אייפד תאלצו להשאיר מאות שקלים במעבדת תיקונים? סרטון חדש ילמד אתכם איך הכי לא מומלץ לעשות זאת לבד עם מוצרים זמינים. עם זאת, לא מומלץ לנסות את זה בבית

צילום: HowToBasic

האם מסך האייפון שלכם נסדק? רוצים להחליף אותו מבלי לשלם סכומים מופקעים למעבדת תיקונים פרטית? איזה מזל שערוץ היוטיוב הפופולרי HowToBasic הכין מדריך במיוחד עבורכם, שילווה אתכם שלב אחר שלב בדרך להחלפת המסך הסדוק וחזרתו לפעולה תקינה בלי לצאת מהבית ותוך שימוש באביזרים וחפצים שתוכלו למצוא בכל מטבח!

וברצינות - זוהי רק הדוגמה האחרונה לעבודתו של הערוץ הטרולי ביותר ביוטיוב ככל הנראה, שכבר יותר משנתיים מצליח להנפיק סרטונים תמימים למראה, המופיעים בתוצאות חיפוש לצירופים פופולריים, אך בתוך כמה שניות הופכים לטירוף מוחלט. כל הסרטונים הללו כוללים מינון כלשהו של עירום חלקי, ביצים שבורות, שנאה לא ברורה לבובות ברבי ותרנגולות ואלימות גרוטסקית.

האחראי לכל היצירות המופלאות האלו, שאת פניו לא תזכו לראות באף אחד מהסרטונים, מתגורר באוסטרליה ומעדיף לשמור על מעטה של אנונימיות למרות שהפך לאחד היוצרים המצליחים ביותר באתר שיתוף הסרטונים. גם אחרי שמבינים שאף אחד מהסרטונים הללו לא באמת ילמד אתכם משהו מועיל, כיף וממכר להמשיך ולצפות בתדהמה כיצד מושמדים להם חפצים ומוצרי מזון ללא חשבון במה שהפך כנראה למטבח המפורסם ביותר ביוטיוב.

איך לא לתקן מסך של אייפד. מערכת וואלה! NEWS
כל הדרכים לא לתקן את המסך שלכם./מערכת וואלה! NEWS
  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully