וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשפה של עמק הסיליקון: מגרשת וירוסי מחשב עם כישוף

אילן גלר

22.1.2016 / 5:25

כשחושבים על מהנדסים ואנשי היי-טק, אחד הדברים האחרונים שעולים בראש זה כישוף ומאגיה - אבל מתברר שגם לזה יש מקום בבירת הטכנולוגיה של העולם. לפחות זה מה שטוענת מכשפת ויקה בשם ג'ואי טלי, שמרפאת מחשבים וגם בני-אדם

צילום מסך

בעולם שבו אנשים מוכנים לשלם לא מעט בעבור קמעות בעלי כוחות מאגיים, או קריאת העתיד שלהם בעלים ומקלות, כנראה שלא צריך להיות מופתעים מקיומה של "מכשפת עמק הסיליקון" - מכשפת ויקה (מעין גרסה מודרנית לפולחן הפגני) בשם ג'ואי טלי, המתמחה בטיפול בתקלות מחשב, גירוש מחיקת וירוסים באמצעות שימוש בכשפים ותפילות מסתוריות.

טלי מתגוררת בצפון קליפורניה, וטוענת כי אין "שום בעיה קטנה מדי, גדולה מדי או מוזרה מדי" שאינה יכולה לטפל בה. הטכניקות שלה לניקוי מחשבים מווירוסים ונוזקות כוללות שיחות עם המחשב בכוחות טלפתיים, הבערת עלי תבלין סביבו על מנת לטהר את האווירה, או הנחת אבנים על המסך בתקווה שאלו יקלטו את האנרגיות השליליות מתוכו. טיפול שכזה עשוי לארוך בין שעה לארבע שעות, ולטענתה של המכשפה הוא אפקטיבי פי כמה מניסיון למחוק את הווירוס באמצעות תוכנה ייעודית. כדי להבטיח שהמחשב לא ידבק בווירוסים בעתיד, שירותיה של ג'ואי כוללים גם הכנת כישוף הגנה מחומרים שונים.

ואילו חברות בעמק הסיליקון כבר שכרו את שירותיה? לטענתה, יש לה לקוחות בגופים הגדולים והמוכרים ביותר, אם כי אלו חוששים להזדהות. "הם לא רוצים שיאשימו אותם בכך שהם מתנהגים באופן טיפשי", היא מסבירה. באמת מעניין למה שמישהו יחשוב כך? לפחות זה עוזר למחשב באותה המידה שזה עוזר לבני אדם.

ג'ואי טלי. צילום מסך
לכל סיר יש מכסה ולכל שירות כנראה שיש קליינטים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully