וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משגע את הגולשים: האם אתם תצליחו למצוא את החתול פדרו?

אילן גלר

22.1.2016 / 5:50

לבעלים של פדרו החתול נמאס לחפש אותו במקומות המוזרים בהם הוא נוהג להסתתר, והם החליטו לפנות לעזרת הגולשים כדי למצוא את החבר הפרוותי

רויטרס

(בסרטון: חתלתול שלא צריך להסתתר יותר לעולם)

מוכנים לחידת רשת חדשה שתגרום לכם לבזבז שעות מהחיים? קבלו את פדרו החתול, יצור פרוותי בעל יכולת מדהימה להסתיר את עצמו ולהיטמע לחלוטין בסביבתו. לבעליו נמאס להתמודד עם אתגרי המחבואים של החתול, והם החליטו לצלם אותו ולהעלות את התמונה לרשת - כדי שאחרים יוכלו להתרשם מהכישרון המפליא של החבר הפרוותי הקטן להיעלם ולהופיע מחדש בתוך שניות.

"אשתי ואני מתגוררים בדירה די קטנה וחולקים אותה עם שני חברים פרוותיים, פדרו הוא אחד מהם. למרות שהדירה לא גדולה, הוא מצליח להסתתר היטב ואתמול הוא עשה זאת שוב. חיפשתי בארון, מתחת למיטה, על הכורסה ובחדר האמבטיה. בסוף מצאתי אותו במטבח", כתב הגולש האנונימי.

גבר ביקש מגולשים למצוא את החתול שלו. דיילי מייל, צילום מסך
מצליחים למצוא את פדרו? זה בסדר, גם אנחנו לא./צילום מסך, דיילי מייל

התמונה שאותה פרסמו בעליו של פדרו נתגלתה כאתגר גדול מדי עבור רבים מהגולשים. בעוד שחלק מהם טוענים כי הצליחו להבחין בו בתוך חמש או שש שניות, אחרים מתעקשים כי אין שום אפשרות לגלות אותו בתוך הצילום. "חבל שלא הפעלתי את מערכת ראיית הרנטגן שלי", כתב אחד מהמגיבים. "אי אפשר לראות אותו בצילום כי הוא מתחבא מאחורי דברים. אני לא מאמין שפרסמתם פוסט כזה, זה כל כך טיפשי", כתב גולש אחר בפייסבוק.

אם אתם עדיין מחפשים את פדרו, הנה ההוראות המלאות לאיתורו של חתול הנינג'ה שהסעיר את הרשת: הוא מסתתר מעל ארון המטבח מימין למעלה, מאחורי בקבוק משקה אלכוהולי. אם תסתכלו מקרוב, תוכלו להבחין באוזן ועין אחת צופות בכם במסתוריות מעבר לבקבוק.

גבר ביקש מגולשים למצוא את החתול שלו. דיילי מייל, צילום מסך
מצליחים לראות את האוזן שמבצבצת מאחורי בקבוק המשקה?/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully