וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור רפאלי: "מאשימים אותי בשיימינג אבל אני היחיד שתחת התקפה"

21.1.2016 / 12:18

לדור רפאלי, היזם שמאחורי אפליקציית בליינדספוט הידועה לשמצה, נמאס לשמוע כמה הוא הורס את הילדות של צעירים בישראל; בפוסט ארוך בפייסבוק הוא מסביר למה מיועדת האפליקציה ולא שוכח להיכנס גם בגיא לרר, שפתח נגדו חזית

דור רפאלי בליינדספוט. ניר פקין
"גיא לרר לא מסוגל לישון בלילה בלי לעשות את מירב המאמצים לסגור את האפליקציה". דור רפאלי./ניר פקין

אחרי שתיקה ארוכה, וקמפיין מאסיבי ("דור, תסגור") נגד אפליקציית בליינדספוט, דור רפאלי האיש מאחורי היוזמה מגיב למבקרים, ולעיתונאי גיא לרר (הצינור) בראשם, בפוסט פייסבוק ארוך שפורסם הבוקר.

"אנשים תמיד מבקשים לדעת למה זה טוב?", כותב רפאלי. "הרעיון מלכתחילה היה לתת במה לביישנים, ובנוסף לתת אפשרות לאנשים לפנות בצורה אנונימית לכל מיני עמותות (קהילה הומו-לסבית, נשים מוכות, ילדים בסיכון וכו') על מנת לקבל סיוע ולדבר עם אוזן קשבת עם ביטחון מלא. לדעת שאף אחד לא ידע שזה אתה".

"לא אוהבים? אל תורידו! שאנשים יפסיקו עם הצדקנות. מאז שמספר הטלפון האישי שלי רץ ברשת אני מקבל מאות סמסים, טלפונים, וואצאפים והודעות בבלינדספוט. יודעים מה אני עושה באפליקציה כשמישהו מקלל אותי? מחליק שמאלה וחוסם אותו, מאוד פשוט! קצת אירוני שמאשימים אותי בבריונות ושיימינג והיחיד שנמצא תחת מתקפת ההאשמות האלו הוא אני!

BLINDSPOTאנשים תמיד מבקשים לדעת למה זה טוב?..הרעיון מלכתחילה היה לתת במה לביישנים, ובנוסף לתת אפשרות לאנשים לפנות בצור...

Posted by Dor Refaeli on Thursday, January 21, 2016

"מצחיק שאנשים מאשימים אותי בשביל להרגיש טוב עם עצמם, אני מתערב שאם אני לוקח כל טלפון של ילד מגיל 12 אני מוצא בתוך הוואצאפ תמונות של מחבלים מתים עם המח שפוך על הרצפה, סרטוני סנאפ וסקס, את הסרטון של המורה שוכבת עם התלמיד שלה בטיול לפולין, את הבחורה השיכורה בבר באלנבי וכן הלאה וכן הלאה. הורים יקרים, אתם יודעים כמה מסוכן סנאפצ'אט? הילדים שלכם מקבלים תמונות והודעות שנמחקות לאחר הצפייה בהן! ואז לכו תוכיחו שמישהו שלח תוכן בלתי הולם.

"תסגרו את איקאה כי מוכרים שם סכינים שאפשר להרוג איתם! תפסיקו למכור אלכוהול כי אי אפשר לשלוט בנהגים שנוסעים שיכורים ורוצחים בכביש! אבל דור רפאלי?! צריך לעשות עליו חרם, כי רק בבלינדספוט אפשר להרע.

"ואחרון חביב, גיא לרר שלא מסוגל לישון בלילה בלי לעשות את מירב המאמצים לסגור את האפליקציה - אותו גיא לרר שכשאמרו לו שהאפליקציה בבעלות חברת 'שלנו גרופ' שבה אני עובד ואפילו אם אני רוצה לסגור אני לא יכול טען שזה לא מביא רייטינג אז הוא ימשיך בשלו! הבן אדם שלח ילד ברחוב שיקלל אנשים ופרסם את זה בדף של כמעט מיליון עוקבים. רציני?! הכתבים, עורכי-הדין, הבלוגרים צמאי הלייקים ומחפשי הפרסום - יכול להיות שהילד בן ה-17 היה שולח לילדה מהכיתה שהוא אוהב אותה. יכול להיות שהוא היה כותב לאימא שלו שהיא מהממת סתם בשביל לגרום לה לחייך. אבל אתם! אתם גרמתם לו לחשוב שהוא לא משתמש באפליקציה כמו שצריך, שאם הוא לא מקלל ילדה הוא לא משתמש בה כראוי!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חלק מקמפיין "הצינור" נגד דור רפאלי

דור, תסגור: איך בליינדספוט היה נראה במציאותIn Your Face

Posted by ‎הצינור‎ on Wednesday, January 20, 2016

Sammy Frstniov איזה כיף ומדהים לקבל מודעה כזאת נכון?אז ככה, אני ילד מלא. אני מודה. אבל כשבאים אלך ומעליבים אותך על זה...

Posted by ‎הצינור‎ on Wednesday, January 20, 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully