וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל חדש של הדלפות ושמועות: האם כך ייראו הגלקסי S7 והאייפון 7?

25.1.2016 / 8:06

בעוד כחודש יתכנסו שוב יצרני הניידים הגדולים מכל העולם לתערוכת המובייל MWC שתתקיים בברצלונה. עוד לא נרגענו מההשקות וההכרזות של האירוע הגדול בלאס וגאס, והרשת רוחשת שמועות חדשות לגבי הניידים שיושקו שם

צילום מסך

תערוכת האלקטרוניקה CES הסתיימה בלאס וגאס וכולם כבר מפנים את המבט לאירוע הגדול הבא בעולם המובייל, שיתקיים בברצלונה בעוד כחודש. לא מעט השקות של דגמים חדשים צפויות להתקיים שם וחרושת השמועות ממשיכה לספק לנו רמזים ולפעמים גם הדלפות על מכשירי הדגל הבולטים, שצפויים לנחות בכיס שלנו השנה. אספנו כמה מהשמועות החדשות.

אפל

השנה צפויה אפל להציג מכשיר "קפיצת דרך" ולא דגם ביניים המשפר יכולות של עיצוב קיים. אייפון 7 (ו-7 פלוס, יש להניח) יושק באופן מסורתי בסתיו אך השמועות עד כה מדברות על מעבד A10 משודרג, שיאפשר למערכת iOS10 - הקפיצה הבאה הצפויה גם במערכת ההפעלה - לרוץ באופן חלק. ייתכן והמכשיר יתמוך ב-e-Sim ואולי בו בלבד, תוך ביטול האפשרות של כרטיס סים מסורתי לגמרי.

הדמיה חדשה של עיצוב פוטנציאלי לאייפון 7, באדיבות אתר iPhone-Tricks, החלה להסתובב בימים האחרונים ברשת. ההדמיה הזו מבוססת על כמה פיצ'רים אפשריים, עליהם דובר כבר כמו תצוגה נטולת מסגרת, מקש בית משולב, הנעלם כשאינו בשימוש, ועוד. בנוסף, הודלף סרטון המראה לכאורה את דגם אייפון 6 המוקטן (הסרטון בראש הכתבה), שאמורה החברה לשחרר השנה לפי השמועות. עד כה חשבו רבים כי הדגם ייקרא אייפון 6C אך לפי השמועות האחרונות הוא יכונה אייפון 5se. הוא ישמור על מסך בגודל 4 אינץ' (בדומה לאייפון 5) ובאיכות תצוגה זהה לזו של המכשיר הישן, אך יצויד במעבד חזק מסוג A8 וזיכרון רב יותר, מצלמה זהה לזו שהותקנה במכשיר האייפון 6, חיבורי רשת מודרניים וגם שבב NFC, הנדרש לצורך תשלומים אלחוטיים דרך מנגנון Apple Pay. כלומר, אייפון 5 קומפקטי על סטרואידים.

בנוסף, נראה שהדיבור על נטישת שקע האוזניות לא נרגע ואפל תשתף פעולה עם ביטס, שבבעלותה, כדי לספק אוזניות אלחוטיות איכותיות עם מכשירי האייפון 7. אפשרות נוספת שעלתה מדברת על שינוי חיבור הסטנדרטי למחבר לייטנינג. האם זה אומר שהשקעים האוניברסליים יעלמו לטובת עיצוב אחיד וחלק יותר? נדע השנה.אך

ספקולציות נוספות כוללות אפשרות של מעבר היסטורי לתצוגת OLED, או מסך צד מתוצרת סמסונג ו-LG שישולב במכשיר. יש לא מעט דיבורים על נטישת כפתור הבית האייקוני לטובת מכשיר שכולו מסך מגע חכם בטכנולוגיית 3D Touch, ואפילו שדרוג הסוללה (הידועה כאחת מנקודות התורפה של כל אייפון). שמועות נוספות מדברות על עמידות מוחלטת בפני מים, למרות שאייפון 6 ו-6S כבר עומדים יפה באתגרי רטיבות.

האם זו ההוכחה הראשונה לאייפון נטול שקע אוזניות?

ההדמיה האחרונה (מבוססת על שמועות)

סמסונג

בסבב העדכני של שמועות לקראת השקת הגלקסי S7, שאמורה להתקיים לקראת סוף חודש הבא, אנחנו שומעים על מסך 5.1 אינץ' ברזולוציית 4K Super AMOLED ותמיכה בטכנולוגיית מגע רגישה (בשם Force TouchWIZ UI), בדומה לTouch ID של אפל. בנוסף הודלפו תמונות המראות את רכיבי המצלמה.

המסך יגובה לפי ההערכות החדשות ב-Corning Gorilla Glass 5 והמכשיר עשוי להיות מושק בשתי גרסאות עם שני מעבדים שונים מרובעי-ליבות: סנאפדרגון 820 או Exynos 8890, או לפי השמועה הכי טרייה - מעבד Adreno 530.

הדגם החדש יתבסס על סוללת 4,000 מיליאמפר-שעה חזקה, ולפי ההערכות הגלקסי החדש יגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד מרשמלו 6.0 מובנית, זיכרון ראם בנפח של 6 או 8 ג'יגה, מחבר USB מסוג C, ותמיכה ברשתות 5G.

עוד לפי השמועות, ישונמך החיישן במצלמה האחורית מ-16 ל-12 מגה פיקסל, בדומה למכשירי הנקסוס החדשים. השמועות החדשות לגבי ה-S7 Edge גורסות כי נראה מכשיר גדול בהרבה מהדגם הקודם. משלוח מכשירים ראשונים, שהגיע לכאורה השבוע להודו, מראה כי המסך יהיה בגודל של 5.5 אינץ', אבל רק בגרסת האדג'. אם זה אכן יקרה, נראה שהפעם יהיה הבדל משמעותי בגודל בין ה-S7 ל-S7 אדג'.

בנוסף, סמסונג צפויה להכריז על מכשיר ה-Galaxy Note 6 לקראת סוף הקיץ, או תחילת הסתיו. לפי השמועות, המכשיר יציג קונספט עיצוב מחודש עם תצוגה גמישה, יהיה בעל גוף דק במיוחד, ויכלול מעבד מתומן-ליבות Samsung Exynos 9, מצלמת 16 או 30 מגה פיקסל (Isocell או Britcell), 6 או 8 ג'יגה זיכרון ראם, אחסון של עד 256 ג'יגה בייט, תצוגת 5.5 אינץ' ברזולוצית 4K, וכל זה צפוי לפעול על סוללה גדולה בקיבולת של 4,700 מיליאמפר-שעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכאורה ההדלפה האחרונה של הגלקסי S7./מערכת וואלה!, צילום מסך

שלושה עיצובי קונספט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיצובים מבוססים על חרושת השמועות לגבי הגלקסי S7./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל אחד מנסה לנחש מה מכינה לנו סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם המסך המעוקל של האדג' יקבל זוית ישרה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

LG

דיאגרמה שהודלפה לאחרונה ופורסמה לראשונה בוואלה! TECH חושפת לכאורה עיצוב חדש למכשיר ה-G5, עם מקשי ווליום צדדיים, במקום בגב המכשיר כפי שהיה עד היום. עוד גורסות השמועות כי בניגוד להרגלה תכריז LG על המכשיר הבא בסדרת ה-G כבר בחודש הבא במסגרת כנס MWC בברצלונה, בניסיון להתמודד חזיתית עם סמסונג הצפויה להשיק את מכשיר הדגל שלה באותו עיתוי. המכשיר צפוי להגיע לפי הערכות עם גוף מטאלי לחלוטין, מקש הפעלה אחורי שישודרג בקורא טביעת אצבע ורמקול יחיד בתחתית הנייד. המכשיר צפוי להיות ארוך וצר יותר מקודמו וכנראה יגיע עם סוללה נשלפת.

שמועות נוספות גורסות כי המכשיר עשוי לכלול פיצ'רים נוספים כמו סריקת קרנית (טביעת עין), מצלמת 20 או 21 מגה-פיקסל ברזולוציית 4K (כמו באקספריה של סוני) ושיפורים נוספים בגזרת המעבד, שככל הנראה יהיה סנאפדרגון 820 או מתקדם ממנו. עוד נראה כי LG ילכו על 4 או 5 ג'יגה זיכרון ראם, והערכה נוספת היא כי המחיר יהיה זול מעט ממקביליו בנישת הפרימיום.

לגבי יורשו של LG V10, הדגם הראשון מסדרת V, עוד אין יותר מדי שמועות, אבל לפי ההצלחה במכירות בארה"ב וההתלהבות שנרשמה מסביב לעולם, נראה שעוד נשמע לא מעט על הדגם הבא בסדרת V. סדרת הביניים החדשה - K - הושקה בתערוכת CES וכמו ב-V10 גם הפעם הושם דגש מיוחד על צילומי סלפי. סביר להניח שהדגמים הבאים של LG ינסו גם לפנות לקהל צעיר ויעשו שימוש בעדשה הקדמית הכפולה של ה-V10 או בפלאש הקדמי של ה-K10.

G5 הדלפה בלעדי. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
לחצני הווליום עוברים לצדדים?/מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההדלפה האחרונה של G5, בהתאם לשרטוט./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב קונספט ישן, המבוסס על שמועות. לחצני הווליום עדיין לא עברו דירה פה./מערכת וואלה!, צילום מסך

סוני

לפי השמועות, ה-Xperia Z6 אולי יוכרז רשמית כבר בחודש הבא, אבל בכל מקרה יושק במחצית הראשונה של 2016. השמועות האחרונות גורסות כי המכשיר יציג תמיכה בטכנולוגיית רגישות במסך המגע בדומה לטכנולוגיה מבית אפל, וזו שכבר הוכרזה על ידי סמסונג, עם אפשרות לעד חמש גרסאות שונות של המכשיר, בהן גרסאות לייט ופרימיום.

אחרי שכבר זכה, בשלל דירוגים, בתואר סמארטפון המצלמה המשובח ביותר, יורשו של ה-Xperia Z5 פרימיום מעורר עניין רב. השמועות גורסות כי המכשיר לא יאכזב את שוחרי הצילום גם הפעם, עם מצלמת 25 או 27 מגה פיקסל; הוא צפוי להתבסס על מעבד סנאפדרגון 820 או מעבד 3Ghz מתומן-ליבות אחר, עם 4 או 5 ג'יגה זיכרון ראם, תצוגת 5 אינץ' UltraHD ברזולוציית 4K, וחיישן קורא טביעות אצבעות, שהפך כבר לסטנדרט במכשירי דגל. לפי השמועות יכלול המכשיר מחבר USB מסוג C, יהיה עמיד לא רק למים ואבק אלא גם לזעזועים, ויציע גם טכנולוגיית טעינה מהירה.

סוני אקספריה Z5.
המראה המלבני לא צפוי להשתנות בדגם הבא. סוני אקספריה Z5.

וואווי

השמועות האחרונות גורסות כי Huawei P9 יכלול גם סורק טביעות אצבע ואולי שתי מצלמות קדמיות, בדומה ל-LG V10. מתרשים עיצוב של P9, שהודלף לכאורה, ניתן לראות שינוי בהעיצוב הקיים של P8 - מקש בית פיזי יתווסף וגם פלאש כפול. לפי ההדלפה המכשיר יכלול מסגרת מתכתית, שייתכן ותהיה מקשה אחת עם גב המכשיר. המכשיר יכלול מסך 5.2 אינץ', שתי מצלמות 12 מגה פיקסל, לפי ההערכה, וסוללת 3,000 מיליאמפר-שעה. עוד גורסות השמועות כי ה-P9 יצויד במעבד Kirin 950 מתוצרת החברה, האחראית כזכור גם להרכבת דגם הפרימיום הטרי של גוגל, הנקסוס 6P. בדיקות ביצועים שהודלפו לכאורה מעידות כי המעבד מציג ביצועים טובים משל ה-Exynos 7420, מה שהופך אותו לדי חסר מתחרים במהירות, נכון לרגע זה, אם אכן מדובר בנתוני אמת. עוד ייתכן ויכלול ה-P9 שתי מצלמות אחוריות, 6 ג'יגה זיכרון ראם וכאמור, חיישן טביעות אצבע אחורי בדומה לנקסוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואווי P9 - שרטוט מודלף אמין, לפי דיווחים רבים./מערכת וואלה!, צילום מסך

HTC

הטריות שבשמועות גורסות כי HTC One M10 יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה העדכנית ביותר עם תוספת HTC Sense 8.0, בשתי גרסאות, אחת עם מעבד סנאפדרגון 820 לשוק האמריקני והאירופי, והשנייה עם רכיב MediaTek לשוק האסייתי. עוד שמועה גורסת כי המכשיר לא יושק בחודש הבא בברצלונה אלא דווקא במהלך חודש מרץ, עם אפשרות להכרזה כפולה על דגמי נקסוס חדשים מתוצרת HTC במהלך השנה הקרובה.

עד לפני כשנה, היצרנית הטאיוונית הייתה פופולרית למדי בעולם, וגם בקרב המשתמשים הישראלים; אבל אז היא איבדה את מקומה עם מכשירים לא מלהיבים, וכניסתם של מתחרים חדשים ומרגשים בהרבה לשוק. מכשיר ה-M10 ,שיתווסף לשורת מוצרי החברה השנה, צפוי להמשיך את הקו הסולידי והאיכותי אך יצטרך להפתיע בעיצוב בעיקר, שלפי חלק מהשמועות יכוסה במסגרת מטאלית. ההערכות הן כי יצויד ב-4 ג'יגה זיכרון ראם, מצלמת 27 מגה פיקסל אחורית ו-10 מגה פיקסל קדמית, מסך סטנדרטי של 5 אינץ' (או מסך ענק בגודל 5.7 אינץ', לפי שמועה אחרת) ונפחי אחסון של 64 ו-128 ג'יגה. לפי השמועות המכשיר יכיל סוללה בקיבולת של 3,400-3,500 מיליאמפר-שעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייבים להרים את עצמם מהקרשים. HTC One M9./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully