וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה נהיה גרוע יותר: חשבון האינסטגרם של אנשים שדוחפים דברים לעיניים

אילן גלר

5.2.2016 / 4:37

מאיפור לגלגלי העיניים בצורת אבקות ומדבקות ועד חפצים שממש לא צריכים להיות קרובים אפילו לעיניים שלנו. אם יש לכם אומץ, אתם מוזמנים להתקדם במורד הפרופיל

החוק הראשון של האינטרנט הוא שכל רעיון, דוחה או מיותר ככל שיהיה, כבר עלה לרשת. החוק השני, אגב, הוא שאותו דבר כבר זכה לגרסת פורנו. לא בטוחים שזה נכון? כנסו לחשבון האינסטגרם Eyexam, המוקדש - פשוטו כמשמעו - לאנשים שדוחפים דברים לעיניים; חפצים קטנים שלפי כל היגיון בריא, והקפדה מינימלית על בריאות והיגיינה, ממש לא צריכים להיות שם.

הצילומים המועלים לחשבון מתחילים במיני אקססוריס שנראים מעט גדולים ולא מומלצים, אך אינם שונים באופן קיצוני מאיפור רגיל. אולם בתוך כמה שניות של דפדוף תתקלו כבר בדוגמאות הרבה יותר קיצוניות, כמו מישהו שהחליט לצבוע את כל עור פניו בצבע זהב, ואז לקינוח לעטר באמצעות האבקה המתכתית גם את עיניו. ומה דעתכם על צעירה שהחליטה להדביק לגלגל העין שלה כוכב מפלסטיק, סתם כך בשביל היופי?

אם יש לכם אומץ, אתם מוזמנים להתקדם מקטגוריית האיפור המוגזם-בטירוף לצילומים המציגים התעללות מזוכיסטית של ממש. צילום אחד מציג אישה שהחליטה משום מה לדחוף לתוך עיניה סיכת שיער, ומישהי אחרת שדחפה אל תוך ריסיה נוצה כתומה. כמעט מיותר לציין: אסור בשום פנים ואופן לנסות ולחקות את הצילומים הללו, אלא אם מתחשק לכם להתעוור. למעשה, אם תתקדמו מספיק רחוק בפרופיל, יש מצב שתתעוורו רק מלראות מה הולך שם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully