וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף שינוי בעיצוב: האם LG תשיק את מגירת הסוללה הנשלפת?

אילן גלר

28.1.2016 / 9:29

רבות דובר על כך שהסמארטפונים הפכו בשנים האחרונות את העיצוב לבנאלי; אם פעם היו לנו טלפונים שנפתחים עם מנגנונים כמו סליידר, צדפה וסיבוב היום כל הניידים עם מסכי המגע נראים כמעט זהים. בעוד כחודש נדע בדיוק האם LG מצאו דרך לרענן טיפה את התחום

כבר כמה חודשים שהרשת רוחשת שמועות לגבי היורש של ה-LG G4, שאמור להגיח באופן רשמי לאוויר העולם בעוד כחודש בתערוכת המובייל MWC בברצלונה. דיאגרמה שהודלפה לאחרונה ופורסמה לראשונה בוואלה! TECH חשפה עיצוב חדש למכשיר ה-G5, עם מקשי ווליום צדדיים, במקום בגב המכשיר כפי שהיה עד היום. המכשיר צפוי להגיע, לפי הערכות, עם גוף מטאלי לחלוטין, מקש הפעלה אחורי שישודרג בקורא טביעת אצבע ורמקול יחיד בתחתית הנייד.

שמועות נוספות גורסות כי המכשיר עשוי לכלול פיצ'רים נוספים כמו סריקת קרנית (טביעת עין), מצלמת 20 או 21 מגה-פיקסל ברזולוציית 4K (כמו באקספריה של סוני) ושתי עדשות אחוריות בנוסף לשיפורים בגזרת המעבד, שככל הנראה יהיה סנאפדרגון 820 או מתקדם ממנו. עוד נראה כי LG ילכו על 4 או 5 ג'יגה זיכרון ראם, והערכה נוספת היא כי המחיר יהיה זול מעט ממקביליו בנישת הפרימיום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמייה המבוססת על חרושת השמועות. סוף סוף שינוי בעיצוב הקבוע./מערכת וואלה!, צילום מסך

המכשיר צפוי להיות ארוך וצר יותר מקודמו וכנראה יגיע עם סוללה נשלפת. רק שעד כה, יצרניות שבחרו לאפשר למשתמשים להסיר את הסוללה עשו זאת באופן הכי פחות אלגנטי ופשוט אפשרו לפרק את גב המכשיר; חתיכת הפלסטיק או המתכת שהוסרו חשפו את כל החומרה והפכו את המכשיר לפגיע יותר בכל הנוגע לחדירת מים ואבק, ולרוב גם הפכו אותו לשביר יותר.

רק שכעת מסתובב תמונה המציגה דווקא פיתרון הרבה יותר אסתטי שכמותו עוד לא ראינו באף סמארטפון אחר - מגירה נשלפת, המאפשרת החלפת הסוללה בקלות, ושמירה על התכונה הנחשקת הזו מבלי להפוך את המכשיר לגדול וכבד שלא לצורך. השינוי הזה יביא גם לוויתור על מיקומם הנוכחי של כפתורי ההפעלה מאחור, ואלו יעברו, כאמור, לצדי המכשיר כמו אצל רוב המתחרים.

G5 הדלפה בלעדי. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
השרטוט הראשון שהופץ./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדלפה של ה-G5, נראה שרבות מהשמועות נכונות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם כך הוא ייראה בהשקה בעוד כחודש?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • LG G5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully