וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן האייפון החדש הזה מקליט כל שיחה בלחיצה

אילן גלר

28.1.2016 / 9:57

אם גם אתם לא הצלחתם למצוא אפליקציית הקלטת שיחות אחת נורמלית באפסטור, כנראה שתרצו את הקייס הזה; בימים אלו היזמים מגייסים מספיק כסף כדי לייצר את המשלוח הראשון, שיהפוך הקלטה של כל שיחה לקלה כמו לחיצה על כפתור

אתר רשמי

זה לא סוד שלעומת אפליקציות מעולות לאנדרואיד, אפל לא ממש מציעה בחנות שלה אפליקציות נוחות מדי להקלטת שיחות בלחיצת כפתור. מאחר ומדיניותה של אפל אוסרת על הקלטת שיחות באמצעות המכשיר עצמו, כל האפליקציות בתחום מאלצות שימוש במעקפים והמצאות שפגעו באופן בלתי נסבל באיכות ההקלטה.

אבל ליוצרי מארז המגן (קייס) Just in Case יש פיתרון מקורי שמפריד את השירות מהממשק והופך אותו לפיצ'ר. מדובר בגאדג'ט נפרד לחלוטין מהמכשיר, העושה שימוש במיקרופון רגיש על מנת להקליט את השיחות ללא כל קשר ישיר לאפליקציות הרצות על הנייד. באותה המידה תוכלו להקליט כל שיחה שמתקיימת לידכם או כל מה שמנוגן על המסך.

על הקייס המקליט יש בסך הכל שני כפתורים: אחד להתחלת ועצירת ההקלטה, ושני להשמעת השיחות. כל ההקלטות נשמרות על כרטיס microSD (המוצר מגיע עם כרטיס בנפח 2 גיגה-בייט, אך ניתן כמובן להחליף אותו באחד בעל נפח גדול יותר), ולמארז יש גם סוללה נפרדת המשמשת להפעלתו ומספיקה לשמונה שעות של הקלטה רצופה.

נשמע לכם מדליק? היזמים מקווים לגייס את הסכום הנדרש לצורך ייצורו של המגן המקליט במסגרת קמפיין מימון המונים, שצבר עד כה מעט פחות ממחצית מסכום המינימום שנקבע עבורו. המחיר ל-500 המזמינים הראשונים עומד על 29 דולרים, לא כולל משלוח. אם יש לכם רעיונות ליוזמות מסחריות, מחיר המבצע להזמנת עשרה מארזים בבת אחת הוא 295 דולרים, וברמת השקעה זו תועלו גם לבחור צבע לכל אחד מהם.

קייס מקליט לאייפון. אתר רשמי
המגן שמקליט כל מה שהוא שומע בלחיצה./אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באמת אין אפליקציות הקלטה טובות לאייפון./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully