וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם רוצים את זה: מכונת אספרסו ניידת בגודל של תרמוס

אילן גלר

29.1.2016 / 8:26

קמפיין מימון ההמונים הזה הצליח להגיע לפי ארבעה מהסכום הנדרש תוך פחות מחודש, ויש לכך סיבה - מכונת אספרסו ניידת ושימושית במיוחד למי שלא יכול לוותר על הקפה הקבוע והאיכותי שלו גם בשטח

אתר רשמי

יוצאים לטיול שטח אבל לא רוצים לוותר על הקפה האיכותי שאתם מכינים בבית? עכשיו יש לזה פתרון. הכירו את ה-MoJoe, מכונת קפה ניידת שנראית במבט ראשון כמו תרמוס רגיל, או כוס טיולים ארוכה במיוחד. בתוך המכל הקומפקטי הזה תמצאו כלי לאחסון מים, מערכת לחימום והרתחה, וצינורות המובילים את הקפה בלחץ גבוה דרך התערובת הטחונה והאיכותית שאותה תבחרו.

התוצאה היא קפה טעים וטרי, שזמן הכנתו בשטח עומד על בין 6 ל-10 דקות בלבד (תלוי בטמפרטורת המים שבה תשתמשו). אם הסוללה המשמשת לחימום המים תתרוקן חלילה, תוכלו לרענן אותה מחדש באמצעות חיבור לרכב ולהביאה לטעינה מלאה בתוך כ-20 דקות. מאחר והמים לא באים במגע ישיר עם הקפה, עד רגע ההכנה, התוצאה אינה קפה בוץ מאכזב אלא קפה איכותי כאילו הוכן זה הרגע על ידי מכונת אספרסו ביתית.

כמו רוב הגאדג'טים המגניבים באמת, שראינו לאחרונה, גם ה-MoJoe מתחיל את דרכו כקמפיין מימון המונים. עושה רושם כי לא מעט אנשים מתלהבים מאוד מהרעיון, שכן בתוך בתוך פחות מחודש הצליח הקמפיין לצבור השקעה של כ-75,000 דולרים, כמעט פי ארבע מהמינימום שנקבע להשלמה מוצלחת והתחלת ייצור מסחרי. המוצר צפוי להגיע לרוכשים הראשונים במהלך חודש מאי.

מכונת קפה קומפקטית במיוחד. אתר רשמי
זה רק נראה כמו תרמוס./אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully