וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות וחיוכים: באינסטגרם קבעו - זה הווטרינר הלוהט בעולם

1.2.2016 / 5:49

הרופא הצעיר, דוגמן ומאמן כושר אישי לשעבר, מתנדב רבות למען בעלי חיים מסביב לעולם, ולא שוכח לעשות עם הפציינטים שלו תמונות סלפי. 140 אלף גולשים כבר מחכים לתמונה הבאה שלו

צילום מסך

ד"ר אוון אנטין אהוב מאוד, כך נראה, על החיות השונות המגיעות לבקר במרפאה בה הוא עובד, אבל הוא זוכה לאפילו יותר פופולריות באינסטגרם בתקופה האחרונה בזכות המראה שלו, והתמונות שהוא מעלה עם חיות חמודות, או כאלו שזקוקות לטיפול חם.

ד"ר אנטין חי ועובד בקליפורניה, אך הוא מטייל בעולם לא מעט ומתנדב לטובת בעלי חיים בנסיעותיו. הוא מתפעל פרופיל ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות עם 140 אלף עוקבים, למרות שעד היום הוא פרסם רק כ-250 תמונות בחשבון.

הרופא הצעיר, דוגמן ומאמן כושר אישי לשעבר (אם תהיתם), עובד בבית החולים הווטרינרי בקונחו ואלי, קליפורניה, ומנצל היטב את שלל הזדמנויות הסלפי הנקרות בדרכו עם זוחלים, יונקים ויתר חברי ממלכת החי, כשפינה חמה במיוחד בלבו שמורה לחתולים וקרוקודילים, המרתקים את ד"ר אנטין במיוחד "משום שמדובר בעצם בדינוזאורים חיים".

הרופא זכה לעניין מוגבר ברשת החברתית עם חשיפתו מחדש בימים האחרונים, אך נבחר על ידי מגזין פיפל כבר בשנת 2014 בקטגוריית הווטרינר הלוהט. "ההערכה שלי לחיות רק גדלה במהלך לימודי והקריירה שלי", סיפר בראיון, "אני חושב שלעבוד עם חיות זה הדבר שכל בן אדם יכול להרוויח ממנו בצורה אדירה".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully