וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כובשת את הרשת: כלבת השיצו הכי אופנתית באינסטגרם

5.2.2016 / 4:57

יותר מ-23 אלף גולשים עוקבים אחרי עלילותיה של קומה הכלבה הפוטוגנית. בעליה מקפידים לפרסם תמונות שלה לבושה במיטב החליפות לכלבים, וכמובן לא שוכחים לעצב את שיערה בכל פעם מחדש

צילום מסך

הכירו את קומה, תערובת כלבלבית חמודה במיוחד - תוצאת הכלאה של שיצו ופקינז, מכלבי הלוויה הפופולריים בעולם. אלא שקומה לא מסתפקת בחמידות טבעית, ומה שלא עשה הטבע, עושה במקרה שלה הספר האישי הצמוד, שדואג להעניק לכלבה הקטנה תסרוקות מתחלפות.

התסרוקות שלה מתועדות היטב בחשבון אינסטגרם, אחריו עוקבים נכון לרגע זה יותר מ-23.5 אלף משתמשים.

למעשה, תמונה חדשה של קומה עם שינוי פריזורה מרענן עולה כמעט מדי יום, אבל זה לא נגמר שם - את התמונה משלימים תלבושות ויתר אביזרים, מכובעים ועיטורי ראש שונים, ועד לאוברולים ושמלות משי. יש אפילו תמונות של קומה עם שיערה המעוצב מתבדר ברוח מבעד לחלון המכונית.

כדי לשמור על פרוותה רכה כל כך, בעליה של קומה דואגים שהכלבה תסורק מדי יום כדי למנוע היווצרות גושים בשיערה הפוטוגוני, ובאלבום התמונות ניתן למצוא גם תיעוד של רגעי המקלחת של קומה, בקערית מים קטנה.

תמונותיה של קומה גוררות אלפי לייקים, באופן קבוע, והיא אף זכתה למחוות ממשתמשי אינסטגרם אחרים, כמו אמנית ציפורניים שהקדישה סט שלם לדמותה של הכלבה האופנתית, ועושה רושם שקומה עשויה להימצא במסלול המהיר להפיכה לעוד כלבלבת רשת פופולרית במיוחד, מהזן שמכניס לבעליו ימבה כסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully