וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה ממבט ראשון: הכירו את הכלב הגיבן שכבש את הרשת

3.2.2016 / 9:48

קוואזימודו הוא כלב רועה גרמני בן ארבע שסובל ממום נדיר בעמוד השדרה. הוא הגיע למקלט לכלבים נטושים, אבל תמונה אחת שלו שעלתה לרשת הפכה אותו לכוכב והסוף הטוב קרוב מתמיד

פייסבוק

הרשתות החברתיות אמנם הכניסו הרבה רעות חולות לחיינו, אבל מדי עם מפציע פוסט שהוא קרן שמש קטנה ומנצנצת ומזכיר לנו שהאנושות לא כל כך נוראית. כך קרה לקוואזימודו - כלב רועה גרמני בן ארבע שנמצא משוטט ברחובות ונלקח למקלט לבעלי חיים בקנטאקי, ארצות הברית.

עקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

הכלב המתוק סובל מבעיה רפואית נדירה במיוחד: החזה שלו הגיע רק לשליש מגודלו ואין לו צוואר בגלל עמוד שדרה קצר במיוחד. בעולם חיים כיום רק 13 כלבים נוספים שסובלים מאותה מאותה מחלה, אך חוץ מהמראה המיוחד גופו של קווזימודו מתפקד כהלכה והוא שובב ואוהב אדם.

"מעולם לא ראיתי משהו כזה", סיפרה הוטרינרית ד"ר סוזן מילר. "אנחנו בודקים האם מדובר בפגם גנטי, אבל משהו גרם לעמוד השדרה של קווזימודו להיות רך יותר משל בעלי חוליות אחרים, דבר שגורם לו "להימעך". אפשרות נוספת היא שהפגם נוצר זמן קצר אחרי שנולד". מילר סיפרה שקווזימודו יעבור בקרוב ניתוח כדי לשפר את מצבו.

העובדים במקלט העלו תמונה של קווזימודו לרשת ופתחו לו עמוד פייסבוק. הכלבלב המתוק הפך לכוכב וצבר כ-50 אלף חברים יומיים בלבד לאחר שהעמוד נפתח ותיבת ההודעות הוצפה במסרים מאנשים טובים שרצו להעניק לקוואזימודו בית חם. "כרגע אנחנו לא מתרכזים בחיפוש בית חם אלא בשיפור מצבו הרפואי", אמרה רייצ'ל מייורז שעובדת במקלט. "כבר קיבלנו מאות בקשות לאימוץ".

עוד באותו נושא

צפו בגורי הכלבים שמתבגרים מול המצלמה וכבשו את העולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully