וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכתבו באינסטגרם - והתחתנו דקות ספורות אחרי שנפגשו במציאות

אילן גלר

2.2.2016 / 9:37

אריקה הריס וארט וואן ניהלו רומן וירטואלי סוער במשך כמה חודשים. הם נתקלו אחד בשניה באינסטגרם ובמהרה החלו להתכתב ואף לשוחח בטלפון. האהבה הייתה כה עזה שהם התחתנו בטרמינל ברגע שנפגשו

צילום מסך

הסיפור הזה עלול להישמע כמו פרודיה על חיי-האינסטנט, אותם מציעים הרשתות החברתיות השונות, אבל אם נרשה לעצמנו להיות רומנטיקנים לרגע, זה בעצם סיפור על אהבה ממבט ראשון. אריקה הריס וארט וואן הם זוג נשוי טרי, אך בניגוד לזוגות רבים סביבם הם החליטו לוותר על שלב הדייטינג ועברו מיד לחתונה.

למען ההגינות, חשוב להדגיש שהם ניהלו לפני כן מערכת יחסים וירטואלית לחלוטין. השניים החלו לצ'וטט לפני כמה חודשים לאחר שנתקלו זה בזו באפליקציית שיתוף התמונות, אינסטגרם. השיחה התקדמה לרומן סוער שהתפתח, כאמור, לחתונה רשמית השבוע.

אריקה היא זו שיצרה את הקשר הראשון עם וואן, לאחר שנתקלה בפרופיל שלו. בתחילה השניים הסתפקו במעקב שקט זה אחרי תמונותיו של זו, אך בתוך זמן קצר החלו לשגר הודעות פרטיות ואף ניהלו שיחות טלפון אל תוך הלילה. "מה שמשך אותי אליו הוא האופן הקשוב שבו הגיב לתמונות", מספרת אריקה. "חשבתי לעצמי: 'וואו, הוא נראה כמו בחור ממש נחמד'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ויתרו על ההצעה הרשמית./מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב מסוים, כשהדברים החלו להיראות רציניים, נבהלה אריקה מההתקדמות המהירה ביחסים ומחקה את פרופיל האינסטגרם שלה - אך לאחר כמה חודשים התעשתה ומאז הקשר בין בני הזוג חזק מתמיד. השניים היו כל כך להוטים למסד את הזוגיות שהטקס המרגש התרחש רק דקות ספורות לאחר המפגש הפיזי הראשון ביניהם, בטרמינל נמל התעופה.

מה סיכויי הרומנטיקה הזו לשרוד גם בחיים האמיתיים? בני הזוג משוכנעים כי ישארו יחדיו לתמיד. "אני אהנה מהחיים שלי עכשיו יותר מאי-פעם", טוענת אריקה. "עכשיו נבלה את כל זמננו בלצחוק ולהכיר אחד את השניה טוב יותר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ויתרו על ההצעה הרשמית./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה מצ'אט ראשון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיים עצמם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully