וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה הזו זוללת לכם 20% מהסוללה באנדרואיד

אילן גלר

3.2.2016 / 8:53

החדשות הרעות: זו כנראה האפליקציה האהובה עליכם (אחרי "פנס"); החדשות הטובות: אם לא תצליחו להתגבר על ההתמכרות שלכם, יש דרך נוספת לחסוך בסוללה

אילוסטרציה. ShutterStock
אם אתם לא מסוגלים להסיר את האפליקציה, יש עדיין דרך לחסוך בחיי סוללה./ShutterStock

דווקא בזמן שרווחיה שוברים שיאים חדשים, נאלצת פייסבוק להתמודד עם גל חדש של תלונות הנוגעות לאפליקציית האנדרואיד הרשמית שלה. זה התחיל בפוסט שאותו העלה הכותב, ראסל הולי, מאתר Android Central, לאחר שערך ניסוי מסקרן. הוא הסיר את האפליקציה של פייסבוק מהמכשיר שלו - וגילה כי בעקבות זאת כל שאר האפליקציות פועלות הרבה יותר מהר.

בנוסף, לאורך זמן השתפר זמן הסוללה של המכשיר בכ-20 אחוזים, נתון משמעותי למדי שאותו אישרו משתמשים רבים נוספים ששחזרו את הניסוי על מכשירם. המסקנה, כך נראה, היא שאפליקציית פייסבוק הרסנית עבור ביצועי הסמארטפונים, פועלת ברקע 24 שעות ביממה וגוזלת זמן סוללה יקר ללא צורך, תוך הפעלת שירותים רבים שהמשתמש אינו באמת זקוק להם.

פרט אחד שהולי לא ציין הוא שעצם מחיקת האפליקציה גם מונעת את השימוש בה, מה שחוסך לא מעט זמן הפעלת מסך וחיבור פעיל לרשת. וזו גם הבעיה בכל הניסוי הזה - עבור רובנו, שימוש באפליקציית פייסבוק היא אחת הפעילויות העיקריות בסמארטפון.

סמארטפון בטעינה. ShutterStock
הרבה זמן וזמן סוללה תחסכו אם רק תיפטרו מהאפליקציה הזו./ShutterStock

אם ויתור מוחלט על פייסבוק בנייד אינה אופציה עבורכם, קבלו המלצה שתסייע לכם לצמצם את היקף דליפת האנרגיה עד שבחברה ישדרגו את אפליקציית האנדרואיד ויהפכו אותה לחסכנית יותר: הסירו את האפליקציה מהמכשיר שלכם, ופשוט התחברו לרשת החברתית דרך הדפדפן.

תוכלו ליצור בקלות קיצור דרך במסך הבית, עם הלוגו של פייסבוק, ותגלו שהגרסה הניידת של אתר פייסבוק אינה נופלת כמעט בדבר מהאפליקציה, ובוודאי הרבה יותר חסכונית בסוללה. בנוסף, האתר המותאם אינו דורש מראש הרשאה לכל פריט מידע המאוכסן במכשירכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully