וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 סימנים שאתם גולשים יותר מדי באתרי פורנו

3.2.2016 / 9:12

לא מצליחים להגיע לגירוי בלי תחפושת של שליח פיצה עם חור בקרטון? חושבים על ליסה אן ומיה חליפה גם כשאתם מערבבים סלט בפיקניק המשפחתי? אלה שניים מתוך חמישה סימנים שהגיע הזמן לנתק את ה-WiFi

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

אם יש פעולה שמתרחשת באינטרנט לעתים יותר תכופות מהעלאת צילום סלפי, זו כנראה גלישה לאתרי פורנו והפעילות הידנית הנלווית אליה. בעידן בו אינסוף תוכן למבוגרים זמין בחינם, ובאיכות גבוהה, בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, יש כאלו המתמכרים לשפע. הניו יורק פוסט מביא חמישה סימנים ברורים לכך שההרגל התמים הפך למוגזם ומזיק, ואם אתם מזהים את עצמכם ברשימה הבאה, אולי כדאי שתקחו הפסקה להתאוששות.

כשאתם פוגעים בעצמכם

"לא משנה כמה אתם מאוננים", אומר לניו יורק פוסט, דן דרייק, מטפל קליני בהתמכרות מינית - "זו לא בעיה עד שזה לא מתחיל להשפיע על חייכם בדרכים שליליות". פציעה עצמית, משפשוף של העור ועד למצבי פציעה קשים יותר, כמו מחלת פיירוני (אמ;לק - צילוק של הפין עד לרמה של עקמת), היא תוצאה אפשרית אחת של אוננות יתר.

כשחייכם הפרטיים או עבודתכם נפגעים

אינדיקציה נוספת למצב של התמכרות לאוננות היא, למשל, אם אתם מוצאים את עצמכם נמנעים מפעילות חברתית, כמו יציאה עם חברים בערבים פנויים, או מוותרים על הזדמנויות לבילוי בשביל להישאר בבית מול המחשב או הסמארטפון. דוגמה נוספת היא איחור קבוע לעבודה, רק כדי לפנות זמן קבוע עם עצמכם. ברגע שההרגל פולש לחייכם ולקריירה שלכם, ואף מונע מכם להכיר בני או בנות זוג חדשים, הגיע הזמן לסגור את ה-WiFi.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מיה חליפה, כוככבת פורנו לבנונית. צילום מסך
רואים אותה יותר מאת החברים שלכם? סימן שאתם מכורים. מיה חליפה./צילום מסך

כשחיי המין שלכם נפגעים

לאוננות מרובה עלולות להיות מגוון תופעות לוואי חברתיות ומקצועיות, אך גם רגשיות וגופניות. אם הרפייה ידנית תכופה מביאה אתכם למצב בו אינכם מצליחים לתפקד מינית עם בני או בנות הזוג, או שאינכם מצליחים להגיע לאותה רמת ריגוש בלי ממלכת הפנטזיה הבלתי אפשרית של עולם הפורנו - גם זה הזמן להזכיר לעצמכם שפורנוגרפיה ברשת אינה משקפת את המציאות. ובאותה הזדמנות - עדיין תשאירו את ה-WiFi כבוי.

כשאתם פשוט לא יכולים להפסיק

חוסר-שליטה על התנהגות בלתי רצויה היא אחת האינדיקציות לפיהן מוגדרת התמכרות, מכל סוג, כולל התמכרות לסקס, אוננות או פורנוגרפיה. אם אובדן השליטה מביא אתכם לפנות לפורקן עצמי גם במצבים שבבירור אינם מתאימים לכך - עבודה, שופינג בקניון, יום כיף בספארי וכו' - ואם ההרגל מביא לפגיעה מקצועית וחברתית, הגיע הזמן לעצור ולהפחית משמעותית את צריכת התכנים למבוגרים.

כשאתם כל הזמן חושבים על זה

אם אתם תוהים במהלך יום העבודה, או בילוי עם משפחה וחברים, מתי כבר תהיו לבד, גם זו אינדיקציה די ברורה לכך שההרגל הבריא הפך למשהו אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully