וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו היו 5 הסיפורים הכי חמים השבוע בפייסבוק

4.2.2016 / 5:21

גל הטרור, הפגנות הגז, האח הגדול, הבחירות בארה"ב ושבוע הכפילים. וגם: פרשת ההטרדות לכאורה של משה איבגי פיצלה את הגולשים לשני מחנות כמעט שווים

סיכום השבוע. חברת VIGO, אתר רשמי
הסיפורים החמים של השבוע./אתר רשמי, חברת VIGO

בהמשך למגמה בחודשים האחרונים, גם השבוע שלושת נושאי השיחה שזוכים למרב תשומת הלב של הגולשים היו עדכונים והבעות צער על הפיגועים ברחבי הארץ, הקריאות לצאת להפגנות על הגז והתייחסויות לתכנית "האח הגדול" שהפכה למדורת השבט. השבוע נוספו לרשימה גם הבחירות בארה"ב, שבוע הדופלגנגר, סערת איילת זורר וגולברי, פרשת ההטרדות של משה איבגי, נגיף הזיקה ועוד.

חמשת הנושאים הכי חמים השבוע בפייסבוק היו: גל הטרור, הפגנות הגז, האח הגדול, הבחירות בארה"ב ושבוע הכפילים.

הבחירות בארה"ב

הפריימריז במדינת איווה סיקרן מאוד את הישראלים בארץ ובארה"ב, שסיפקו דיווחים סביב השעון. ארה"ב עדיין נתפסת על ידי הגולשים כמעצמה חשובה וזהות הנשיא הנבחר עקרונית ורבת השפעה.

"הגולשים הישראלים, שמרביתם משתייכים למחנה הימין הפוליטי בארץ, העדיפו לראות נשיא רפובליקני שיסייע יותר למדינת ישראל", מפרש רביב טל מנכ"ל חברת Vigo. "עם זאת, מבין המועמדים הרפובליקנים הם העדיפו את דונלד טראמפ כדי שיעשה לאמריקנים קצת בלגן. בחירה זו מראה כי ההעדפה הישראלית מוכוונת לצורך שלנו בלבד, מבלי התחשבות בצרכים של העם האמריקני".

סיכום השבוע. חברת VIGO, אתר רשמי
הישראלים רוצים נשיא אמריקני רפובליקני./אתר רשמי, חברת VIGO

סערת הדופלגנגר

משנת 2010, בכל שבוע ראשון של חודש פברואר, משנים משתמשי פייסבוק רבים מסביב לעולם את תמונת הפרופיל שלהם לתמונת אדם מפורסם שהם דומים לו (לפחות בעיניהם). בשנים האחרונות הגיעו ממדי התופעה למיליוני משתמשים ולהורדות של עשרות אפליקציות בנושא. דווקא השנה הטרנד ירד בפופולריות שלו, אך עדיין זוכה לאלפי שיחות ופעולות ברשת.

איילת זורר VS גולברי

סערת איילת זורר וגולברי זכתה ל-2,500 שיחות ברשת וכמעט נכנסה לחמישייה הפותחת. זוהי עוד דוגמה לוויכוח ברשת בו שני הצדדים נפגעים: זורר חטפה ביקורת מהגולשים על כך שדוגמנית שהתקבלה לעבודה בשל המראה שלה גם תוחלף בשל המראה שלה (וזה אף על פי שגולשים רבים רואים בה עדיין סמל ליופי). מנגד, משה גולברי ספג טענות על אופן הניהול, החברות הקודמות שבבעלותו ואפילו על איכות המוצרים שלו.

משה איבגי

הסערה שפרצה אתמול בבוקר הגיעה לכמה אלפי אזכורים והיא ממשיכה לצבור חשיפה. הגולשים נחלקים באופן כמעט שווה בין התומכים באיבגי, שבטוחים כי מדובר בעלילת שווא, לבין המתריסים הטוענים כי עליו לקחת אחריות ציבורית. ההשוואה לינון מגל העבירה חלקים שלמים מהשיח לזירה הפוליטית, בה הימין מתריס כנגד איבגי והשמאל מגן עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully