וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה סמארטפונים מגניבים שאין בארץ ושווה להזמין מחו"ל

4.2.2016 / 5:28

האוקיטל 10000K בעל הסוללה המפלצתית, ה- K3 Noteהמשתלם של לנובו, הבלקברי החדש שמנסה להחזיר את מקלדת הסמארטפון לחיינו ועוד שני דגמים שלא ממש נמכרים בישראל ושווה לקנות בחו"ל

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: האוקיטל K6000 - הדגם החלש יותר - טוען ארבעה ניידים אחרים)

שוק הסמארטפונים בישראל מוצף בדגמים לבחירתנו - ממכשירי פרימיום של המותגים המובילים ועד לסמארטפונים זולים יחסית של מותגים פחות מוכרים. המבחר בישראל גדול מאוד, אבל הוא עדיין לא כולל את כל אפשרויות הרכישה שיש בעולם. חלק מהניידים שלא מגיעים לארץ, או לא הגיעו רשמית עדיין, מוצלחים למדי. בחרנו חמישה סמארטפונים מגניבים ששווה לקנות בחו"ל, או להזמין באינטרנט.

Oukitel K10000

אוקיטל 10000K מתיימר להציע את הסוללה הגדולה ביותר שאי פעם הותקנה בסמארטפון. הדגם יכול להחזיק מעמד לנצח ללא טעינה או לשמש להטענה של מכשירים אחרים. המכשיר עטוף במסגרת מתכת, מסך 5.5 אינץ', מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל וקדמית של 2 מגה פיקסל - לא מרשים במיוחד, אבל הוא מומלץ בעיקר כטלפון שני עם חיי נצח.

האוקיטל K10000 מצויד בשני גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון ומעבד 1 גיגה הרץ מרובע ליבות Cortex-A53. הדגם תומך ברשתות דור 4 (LTE) מהירות ובסים כפול. משקלו 184 גרם, ונדרשות שלוש וחצי שעות של חיבור לחשמל כדי לטעון את הסוללה המוגזמת שלו במלואה. תוכלו לרכוש אותו בסכום צנוע של כ-710 שקלים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Lenovo K3 Note

מכשיר ה-K3 Note מבית לנובו הוא סמארטפון מרשים למדי, שעוד לא הצליחה להתברג כיצרנית מובילה של סמארטפונים. למכשיר מסך 5.5 אינץ', מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל.

המכשיר מצויד בשני גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה פנימי לאחסון ומעבד 1.7 גיגה הרץ מתומן ליבות Cortex-A53. הדגם תומך ברשתות דור 4 (LTE) מהירות ובסים כפול, משקלו רק 150 גרם, ותוכלו לרכוש אותו בסכום של כ-515 שקלים בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

BlackBerry Priv

בלקברי פריו הוא מכשיר מרשים למדי, לפי הביקורות להן זכה עד כה, וחלק מניסיונה של חברת הסלולר הוותיקה לחזור ולנגוס בשוק המנהלים בו פעם שלטה ביד רמה. למרות המעבר לאנדרואיד, מתכוונת בלקברי לשמר את מערכת ההפעלה המקורית BlackBerry 10 ולהמשיך לעדכנה תוך שילוב המיטב של אבטחת בלקברי עם השימושיות הנובעת ממערך האפליקציות הנרחב בפלטפורמת אנדרואיד. והכי חשוב - המכשיר מחזיר את המקלדת המלאה לחיינו, אם במקרה הייתם מאלו שחשו בחסרונה.

ל-BlackBerry Priv מסך AMOLED 5.4 אינץ', מצלמה אחורית של 18 מגה פיקסל וקדמית של 2 מגה פיקסל. המכשיר מצויד בשלושה גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון, ומעבד 1.8 גיגה הרץ כפול ליבה Cortex-A57. הדגם תומך ברשתות דור 4 (LTE) מהירות ומחירו כ- 2,773 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Huawei Honor 7

וואוויי הסינית ממשיכה את מגמת ההשתלטות הידידותית בקרב השוק הישראלי, אך את מכשיר ה-Honor 7 מתוצרתה תצטרכו להזמין בשלב זה מחו"ל. המכשיר מגיע עם מסך 5.2 אינץ' Gorilla Glass 3, מעבד מרובע ליבות 2.2 GHz Cortex-A53 לצד 1.5 GHz Cortex-A53 מרובע ליבות גם כן, 3 גיגה RAM זיכרון פנימי ו-16 עד 64 גיגה אחסון מובנה.

מכשיר ה-Huawei Honor 7 תומך ברזולוציית Full HD ומצויד במצלמה אחורית בעלת חיישן מרשים מיוחד של 20 מגה פיקסל ו-8 מגה פיקסל לקדמית. תוכלו לרכוש את המכשיר ברשת החל מ-1,244 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Samsung Galaxy A9

אחרון ברשימה זו, הוא נייד חדש מבית סמסונג - הגלקסי A9. הפאבלט הזה מצויד במסך 6 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 8 מגה פיקסל.

ל-Galaxy A9 שלושה גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון, מעבד 1.8 גיגה הרץ מרובע-ליבות Cortex-A72 בנוסף למעבד 1.2 גיגה הרץ Cortex-A53 ומעבד גרפי Adreno 510. הדגם תומך ברשתות דור 4 (LTE) מהירות ומשקלו 200 גרם. מחירו ברשת החל מ-2,334 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully