וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופקורן טיים חוזר - נוח יותר לשימוש מאי פעם

אילן גלר

4.2.2016 / 8:45

תוכנת הצפייה בטורנטים הפכה לפופולרית במיוחד תוך זמן קצר, והצליחה להבעיר את חמתה של תעשיית הקולנוע והטלוויזיה. אחרי השבתה זמנית, השירות חוזר, נוח ואנונימי הרבה יותר - בזכות אתר חדש ותוסף לדפדפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פופקורן טיים החדש!/מערכת וואלה!, צילום מסך

פופקורן-טיים הייתה, למשך זמן קצר יחסית, אחת התוכנות הפופולריות לשיתוף סדרות וסרטים (באופן בלתי חוקי), אך מאמץ ממשלתי ומשפטי חסר תקדים הביא לפירוק צוות המפתחים שלה וחסימתה במדינות רבות.

בזכות ממשק נוח ומבחר גדול של סרטים וסדרות עם כתוביות בשפות שונות, המותג פופקורן-טיים הצליח להפוך לסטנדרט ורבים ביכו את מותה אולם כעת היא חוזרת בגרסה משופרת, נוחה יותר לשימוש מאי פעם, וכזו שלרשויות יהיה הרבה יותר קשה לסגור.

פופקורן-טיים החדשה היא למעשה לא תוכנה נפרדת, אלא אתר אינטרנט. השירות פועל כולו מתוך הדפדפן, ועל כן מצריך התקנת תוסף חינמי בשם Torrents Time (הזמין בגרסאות למערכות ההפעלה חלונות לפי.סי. ו-OS X למק).

אופי פעילות השירות דומה למדי לגרסה המקורית: אתם בוחרים את המדיה בהקלקה על פוסטר, הטורנט מתחיל לרדת ואחרי השהייה של כמה שניות אתם מתחילים לצפות בתוכן, בזמן שההורדה נמשכת ברקע, כך שאין צורך להמתין שהקובץ יועבר בשלמותו, כמו בהורדת טורנטים רגילה. לפי הדיווחים, יש עדיין קצת באגים בקבצי הכתוביות בעברית, אבל סך הכול נראה שהשירות עובד בצורה חלקה.

אם מלחיץ אתכם להוריד את קובץ התוסף ולהפעיל אותו (החששות שלכם במקום - אף פעם אל תפעילו קובץ שאינכם בטוחים שהוא נקי מנוזקות), אתר וירוס-טוטאל מראה שלפי כל תוכנות האנטי-וירוס הפופולריות הוא נקי ובטוח להפעלה.

ומדוע סיכויי הישרדות השירות גבוהים יותר כעת? תחילה, מפני שאנונימיות מוחלטת בעת השימוש היא עכשיו חלק בלתי נפרד מהשירות, העושה שימוש בשרתים חיצוניים (VPN) על מנת להסתיר את זהותכם. שנית, צוות הפיתוח מאפשר כבר עתה להוריד את קוד המקור של האתר, כך שגם אם הרשויות יצליחו לסגור אותו בכתובתו הנוכחית, עותקים שלו צפויים לצוץ בתוך דקות במקומות אחרים. זה יהיה משחק חתול ועכבר שלארגונים ממשלתיים יהיה קשה מאוד לנצח בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully