וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא יכווצו אתכם: כך תעלו תמונה לפייסבוק באיכות גבוהה ובגודל מקורי

8.2.2016 / 6:54

מטעמי חיסכון ברוחב פס, והקלת העומס על שרתיה, פייסבוק מכווצת את כל התמונות שמעלים הגולשים. זו הסיבה שהגדלת תמונה בפייסבוק גורמת לפיקסול וירידה משמעותית באיכות. למרבה המזל, יש דרך קלה להפסיק את הכיווץ

סלפי. ShutterStock
למקרה שאתם רוצים שיראו את הסלפי שלכם באיכות שבה צילמתם./ShutterStock

אם שמתם לב שהתמונות שאתם מעלים לפייסבוק פחות חדות ואיכותיות מקבצי המקור שצילמתם, אתם לא טועים. מטעמי חיסכון ברוחב פס, והקלת העומס על שרתיה, פייסבוק נעזרת באלגוריתם כיווץ תמונות, שגורם להנמכת האיכות.

הקובץ המוקטן עלול לסבול מפיקסול באזורים מסוימים בתמונה, שיבושים נוספים. וגם כשהתמונה נראית כמו שצריך, עדיין מדובר באיכות שמספיקה רק לצפייה בפיד ולא להדפסה, או להגדלה לשימושים אחרים.

אם איכות התמונות קריטית עבורכם, למשל במידה ומדובר באלבום צילום מקצועי, המשותף באמצעות פייסבוק, צילומים מאירוע חשוב מאוד, או כל סיבה אחרת - יש דרך להבטיח כי הקבצים שלכם יועלו לשרתי הרשת החברתית באיכות גבוהה ככל הניתן, באופן שישמור על האיכות הכי קרובה למקור.

כדי לעשות זאת, היכנסו ללשונית ה-Photos בטיימליין שלכם, ואז לחצו על האפשרות "Create Album+". תתבקשו כעת לבחור את התמונה או התמונות הרצויות, ובטאב השמאלי, בין שלל מאפייני האלבום, תוכלו לסמן V ליד "High Quality". אמנם תהליך ההעלאה ייארך זמן רב יותר, באופן טבעי בשל העובדה שהקבצים המועברים גדולים יותר, אך כל התכנים שתעלו לאלבום, לאחר שתשנו את הגדרה זו, יעלו באיכות גבוהה, בדיוק כפי שרציתם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צרו אלבום חדש./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובחרו באפשרות של תמונות באיכות גבוהה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully