וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה ששרפה את הרשת - מי מהן היא האימא?

אילן גלר

7.2.2016 / 5:14

קיילן בת ה-16 לא ידעה שהסלפי שהיא צילמה ברכב המשפחתי יהפוך לחידה הפופולרית ביותר ברשת, אבל במהלך סוף השבוע מאות אלפי גולשים ברחבי העולם ניסו לנחש מי מהן היא האימא?!

צילום מסך

כשקיילן מהומס בת ה-16 פרסמה תמונת סלפי שלה עם אחותה התאומה ואמה, היא לא ציפתה שהצילום יהפוך ללהיט ויראלי שימצא את דרכו לאתרי השיתוף הפופולריים ביותר ברשת. במהלך סוף השבוע הפך הסלפי הזה ברכב המשפחתי לחידה הפופולרית ביותר ברשת - מי מהן היא האימא?!

הצילום זכה לעשרות אלפי שיתופים וגולשים בכל רחבי העולם הצטרפו לנסיון לנחש אילו מהנשים בתמונה הן צמד האחיות התאומות ומי אמן. הצילום שותף לעתים קרובות תחת התגית blackdontcrack, ביטוי המתייחס לתכונה ייחודית (לדעת הגולשים, לפחות) לנשות הקהילה האפרו-אמריקנית, שעורן החלק גורם להן להיראות צעירה בהרבה מגילן האמיתי.

הפרש הגילים בין קיילן ואמה עומד 19 שנה, ובכל זאת רוב הגולשים לא ממש הצליחו לזהות היכן היא מופיע בתמונה. התייאשתם? אם המשפחה המאושרת היא זו שמופיעה בצד השמאלי של הצילום. המשפחה לא ממהרת בינתיים להגיב לפניות עיתונאים, אך יש לנו הרגשה שלא יארך עוד זמן רב עד שסלבריטאות הרשת תספק גם הזדמנויות קריירה לצמד האחיות ואמן המפורסמת.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully