וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי היסטורי: האם הפיד של טוויטר ייראה כעת כמו זה של פייסבוק?

אילן גלר

7.2.2016 / 5:17

המהלך הבא של טוויטר הוא אולי גם הדרמטי ביותר עד כה בהיסטוריה שלה - מהשבוע לא נראה עוד את הציוצים לפי סדר פרסומם, אלא לפי מה שנדמה לטוויטר שמעניין אותנו יותר המהלך הבא של טוויטר הוא אולי גם הדרמטי ביותר עד כה בהיסטוריה שלה - מהשבוע לא נראה עוד את הציוצים

טוויטר. ShutterStock
עכשיו אתם תספרו לי מה מעניין אותי?/ShutterStock

הרשת החברתית הפופולרית למסרים קצרים, טוויטר, מנהלת במהלך החודשים האחרונים קמפיין עיקש לגיוס משתמשים חדשים, לאחר שכמות החברים החדשים בה הגיעה לקיפאון - ובוודאי למספרים רחוקים מאלו של המתחרה הוותיקה, והפופולרית יותר, פייסבוק. כעת מתברר שהמהלך הבא של טוויטר הוא אולי גם הדרמטי ביותר עד כה בהיסטוריה שלה - שינוי עיצוב האתר לפיד אלגוריתמי במקום הפיד הכרונולוגי הנוכחי.

עד היום פיד הציוצים של טוויטר סודר עבור המשתמשים בסדר כרונולוגי הפוך - ההודעות החדשות ביותר למעלה, וכל ההודעות הבאות הופיעו מתחת בדיוק לפי הסדר בהן התפרסמו. החל מהשבוע הזה סידור הפיד יהיה לפי תחומי העניין של המשתמש, תוך שהודעות הרלוונטיות יותר עבורו (לפחות לפי חישוב האלגוריתם האוטומטי) יקודמו לראש הפיד, בעוד שהודעות פחות מעניינות יגלשו לתחתית.

מערכת דומה משרתת את הפיד של פייסבוק כבר זמן רב, אך לא קשה לנחש כי המשתמשים הוותיקים של טוויטר עשויים להתנגד לשינוי, שידרוש מהם לשנות לחלוטין את הרגלי הגלישה והדרך בה הם משתמשים ברשת החברתית. לפחות ניתן להתנחם בכך שבעתיד, הנראה לעין, הסידור האלגוריתמי יישאר תכונה אופציונלית, וניתן יהיה לבטל אותו ולשמור על הסדר הכרונולוגי הקיים.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully