וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה 2.0: הסינים שוכרים ברשת בנות זוג ליום האהבה

8.2.2016 / 6:01

ראש השנה הסיני מתקרב, יחד עם ולנטיינז דיי, והלחץ על צעירים וצעירות בסין למצוא שידוך מפנה אותם לפתרונות מקוריים, שאמנם מרגיעים את הסבא והסבתא אבל לא ממש מקדמים אותם בתחום המשפחתי

ShutterStock

הלחץ משפחתי המופעל על צעירים להתחתן ולהרחיב את המשפחה ממש לא ייחודי לעם ישראל. גם הסינים סובלים מבעיה דומה ומוכרת, שהופכת לחמורה יותר במיוחד לקראת עונת חג ראש השנה הסיני ויום האהבה העולמי, שנחגג בעיקר במערב. אז מה עושים כדי להרגיע את סבתא? משכירים בן או בת זוג זמניים באינטרנט, כמובן.

גולשים וגולשות רבים מסין, סינגפור ועוד מדינות באזור משתתפים בשוק הבשר המקוון, מציעים עצמם או מחפשים מועמדים מתאימים. הסיבה ללחץ הזה נובעת מכך שבקהילות רבות במזרח הרחוק, רווקים ובעיקר רווקות אחרי גיל מסוים נחשבים פגומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל אחד עם התנאים שלה, והמחיר שלה./מערכת וואלה!, צילום מסך

הרווקים והרווקות להשכרה קובעים את הכללים להסכם, ובהם ההבהרה שלא מדובר בהצעה למתן שירותי מין מסוג כלשהו. "השנה החדשה מגיעה!", נכתב באחת המודעות המציעות רווק סיני כשר להשכרה, "האם אתן עדיין מודאגות לגבי השאלות של הקרובים שלכן? עדיין מודאגות שילעגו לכן על זה שאתן לבד? רוצות לשכור חבר? לוח הזמנים שלי פתוח, ואנחנו יכולים לדון על שירותיי!".

עיקר ההצעות שהתפרסמו באתר הסחר המקוון הפופולרי Taobao נמחקו עד כה, אך שוק מקוון אחר בשם QQ, ממשיך להציע את מיטב שירותיהם של רווקי ורווקות הרשת האסיאתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שניים סינים. ShutterStock
בני זוג בלחיצת כפתור./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • דייטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully