וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך פורצים כספת בשניות עם מגנט וגרב? צפו

אילן גלר

10.2.2016 / 5:36

כספות בנויות ממתכות חזקות, שנועדו להרחיק גנבים, אבל כל כספת נועדה גם להיפתח ונקודת התורפה העיקרית של כספות רבות היא במנגנון הנעילה המגנטי. הדגמה אחת ויראלית, שרצה כעת ברשת, מוכיחה כמה פשוט לפרוץ כשיודעים מה לעשות

איך פורצים כספת בשניות עם מגנט וגרב/Mr. Locksmith

לכל כספת שבה אי פעם תתקלו קיים חיסרון אחד מובהק ולחלוטין בלתי פתיר: הן נבנו כך שבסופו של דבר הן ייפתחו. בסרטון ויראלי , שהועלה על ידי גולש המכונה Mr. Locksmith, תוכלו לראות כיצד כספת ביתית או משרדית שנראית מאובטחת למדי, נפרצת בתוך שניות תוך שימוש באמצעים תמימים לחלוטין: גרב, ומגנט חזק.

איך זה עובד? בעוד שהכספת עשויה מתכת יצוקה, וקשה מאוד לפריצה באמצעות קדיחה, המנגנון שנועל ופותח אותה מבוסס על מגע מגנטי. בשימוש יום-יומי, מעגל חשמלי המופעל באמצעות המנעול הוא זה שאמור ליצור את השדה המגנטי שיפתח את הכספת, אך כאמור, באמצעות שימוש במגנט חזק, ניתן לפתוח את המנעול בקלות.

תפקידה של הגרב בעניין, למקרה שתהיתם, הוא בסך הכול לאפשר למשוך את המגנט בחזרה לאחר שכבר ביצע את המלאכה (אחרת יישאר צמוד לכספת ולא ניתן יהיה להשתמש בו שוב). בעוד שהכספת המודגמת בסרטון זה היא כנראה מוצר גרוע במיוחד, לפי Mr. Locksmith אין כל ספק שלא קיים בעולם מנגנון נעילה שאינו ניתן לפריצה, כל עוד הפורץ מבין אותו ויודע בדיוק מה לעשות.

פריצת כספת עם מגנט וגרב. Mr. Locksmith, צילום מסך
כמה שניות והכספת נפתחת./צילום מסך, Mr. Locksmith
  • עוד באותו נושא:
  • כספת
  • מגנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully