וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה: המיני-אייפון יושק בחודש הבא בצבע ורוד פוקסיה צעקני

אילן גלר

9.2.2016 / 9:41

אתר אינטרנט יפני, לחובבי אפל, הפיץ ברשת שמועה לפיה האייפון 5se הקומפקטי, שצפוי לצאת בחודש הבא, יגיע בצבע רשמי מפתיע ומאוד לא אופייני לאפל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם כך הוא ייראה? הדמיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מבול הדיווחים והלחשושים אודות דגם האייפון החדש, ה-iPhone 5se, הולך ומתגבר ככל שאנו מתקרבים לתאריך ההכרזה, עליו מצביעות השמועות, אמצע חודש מרץ. להזכירכם, מדובר בדגם המשלב בין היכולות הטכנולוגיות של מכשירי האייפון 6 וה-6S החדשים והמתקדמים, והעיצוב הקומפקטי של דגם האייפון 5 הישן יותר, הכולל מסך בגודל 4 אינץ' בלבד. עבור רבים זהו האייפון המושלם, והמתח של חובבי אפל לקראת ההשקה בשיאו.

כעת מצטרפת שמועה נוספת ומפתיעה לדיווחים, המגיעה מאתר יפני בשם Mac Otakara; בארץ השמש העולה משוכנעים שה-iPhone 5se יושק בשלושה צבעים שונים, שניים מהם: כסוף ו-"אפור חלל", הם אותם צבעים מוכרים שכבר ראינו בדגמי האייפון החדשים יותר; הצבע השלישי, לעומת זאת, הוא ורוד פוקסיה צעקני וזרחני, כזה שלא נראה במחוזות אפל מאז דגם הדור השביעי של מכשיר האייפוד ננו, שהושק לפני ארבע שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפוד ננו ורוד - האם מכאן ישאבו השראה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטרם בהשקת האייפון האחרונה גרסו השמועות כי יוצג אייפון ורוד אך בסופו של דבר אפל הציגה את הצבע הוורדרד העדין כאחד הצבעים הרשמיים של המכשיר, ולא ורוד קלאסי שעלול להעניק מראה זול ולא מספיק יוקרתי. בנוסף, אין שום אינדיקציה ממשית לכך שיש בכוונת אפל לייצר אייפונים צעקניים כל כך ובאתר היפני לא ממש יודעים להסביר מדוע אפל תרצה להשיק דווקא את דגם האייפון הקטן בצבע שונה מזה של אחיו הגדולים.

לאפל יש צבעים קבועים לכל מוצר שהיא מייצרת כרגע, למשל גם מחשבי המקבוק החדשים של החברה מוצעים למכירה בשלושה צבעים, זהים לאלו של מכשירי האייפון 6. אם לשפוט לפי ריבוי השמועות, נדמה שקיומו של המכשיר עצמו, ותאריך השקתו, הן כבר עובדות גמורות. כעת נותר רק להמתין בסבלנות לאירוע ההכרזה, כדי שנוכל לדעת בוודאות באילו צבעים הוא יגיע לחנויות, וכמובן מתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully