וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי-טקיסט, כמה אתה שווה למעסיקים בארה"ב?

9.2.2016 / 15:27

WOO - הסטארט-אפ הישראלי שמאפשר להיי-טקיסט לדעת מהו שוויו האמיתי בשוק באופן אנונימי, מרחיב את פעילותו לארה"ב עם גיוס של 2.35 מיליון דולרים

איש עסקים מחזיק מחשב. ShutterStock
לחפש עבודה, להציב תנאים ולהישאר אנונימי./ShutterStock

חברת WOO הישראלית הודיעה היום על הרחבת פעילותה לשוק האמריקני. לצורך כך גייסה החברה 2.35 מיליון דולרים ממשקיעים. WOO מאפשרת לאנשי היי-טק (מהנדסי תוכנה, מנהלי מוצר, מפתחי QAs, מעצבים וכו') לקבל תשובות לשאלות כגון: האם אוכל לעשות רילוקיישן לארה"ב?, איזו חברה תאפשר לי לרכוש ניסיון בטכנולוגיות IOT, האם אני יכול להרוויח יותר כסף או לזכות בקידום?, האם אני יכול לעבוד מהבית? ועוד.

הפלטפורמה מאפשר למועמד להגדיר מהן דרישותיו האולטימטיביות ממקום העבודה העתידי בעוד זהותו נותרת אנונימית לחלוטין. WOO פעלה במהלך שמונת החודשים האחרונים מתחת לראדר בישראל ובארה"ב ולדברי החברה היא משרתת אלפי מועמדים איכותיים ומאות חברות.

המעסיקים הרשומים לפלטפורמה מקבלים גישה לפרופילים אנונימיים של מועמדים, שאינם מחפשים עבודה באופן אקטיבי ולא ניתן להגיע אליהם בצורות המסורתיות. כשמעסיק מעוניין לפנות למועמד עם הצעה, הוא יכול לפנות רק אם יש באפשרותו לעמוד בציפיות אותם הגדיר המועמד. ובכך משמשת WOO כשומר הסף של המועמד ומקפידה שרק חברות שיכולות להציע לו הצעה העומדת בציפיות שלו יצרו איתו קשר.

כשמועמד מקבל פנייה, המערכת מספקת לו מידע מקיף אודות המשרה לצד מידע אודות החברה המתעניינת בו: מי הצוות, תרבות הניהול בחברה, מוצרי מפתח, היסטורית מימון וכו'. כמו כן יוצג כיצד המשרה עונה ספציפית לדרישותיו המוקדמות ולאחר קבלת ההצעה, המועמד יכול להחליט האם לחשוף את זהותו בפני החברה או לוותר על ההצעה ולהישאר אנונימי.

"רוב עובדי ההיי-טק מרוצים אך לכולם יש אמביציה להתקדם ואת כולם מסקרן לדעת האם שאיפות אלו ניתנות למימוש", אומר לירן קוצר, מנכ"ל WOO.

  • עוד באותו נושא:
  • WOO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully