וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק השמיים ואתם: צאו למסע לגבול החלל ב-360 מעלות

12.2.2016 / 7:39

לרגל השקת משימת הסלפי מהחלל של חברת Brother, המיועדת להגביר את המודעות לאיכות הסביבה העולמית, נשלחה מצלמת 360 מעלות לסטרטוספירה, ואתם מקבלים הזדמנות להביט לכל הכיוונים במהלך המסע

אתר רשמי

במטרה לעודד אנשים מסביב לעולם לחשוב על החשיבות של איכות הסביבה, חברתBrother יצאה במשימה ייחודית לצילום תמונות סלפי מהחלל. כחלק מקמפיין "Mission to the Earth" של מומחי הטכנולוגיה והדפוס בחברה, שוגר בלון מיוחד, בהיקף של 9.4 מטרים, לגובה של 30,000 מטרים מעל יפן.

הבלון, העשוי גומי, נשא שתי מצלמות (CCD) שנועדו לצלם תמונות סלפי איכותיות בדרכו לסטרטוספרה (השכבה האמצעית באטמוספירת כדור הארץ). לא בטוח שהיוזמה הזו תצליח להזיז משהו בחדרי הדירקטוריון של החברות הגדולות בעולם, אבל לפחות יצא להם סרטון 360 מעלות ממש מגניב.

בכדי לקחת חלק בתהליך הסלפי בחלל, ולקבל תמונת סלפי של אסטרונאוט עם רקע של כדור הארץ, חברת Brother הזמינה אנשים מכל העולם לעלות תמונות של פניהם לאתר אינטרנט מיוחד שהוכן עבורם.

Brother יצרה דגם מיוחד של אסטרונאוט בכדי להעניק תחושת אותנטיות לחוויית הסלפי וכדי לשפר את התמונה הסופית. על מנת למקסם את התחושה, מצלמת ה- CCDשהותקנה בבלון, צילמה נופים שונים מהאטמוספירה ושמרה את התמונות על כרטיס חיצוני שנאסף עם חזרת הבלון לארץ.

המטרה של Brother הייתה ליצור מודעות סביבתית בעיקר בקרב החברות הגלובליות; מודעות שתוביל להקפדה על תהליכי ייצור של מוצרים ומחזור של מוצרים מתכלים.

שחקו עם העכבר כדי להסתכל לכל הכיוונים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully