וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה: כך ייראה כנראה הגלקסי S7 אדג' שיושק בעוד שבוע וחצי

אילן גלר

10.2.2016 / 9:29

פחות משבועיים להשקה הרשמית בכנס ברצלונה, תמונות של מכשיר הדגל החדש של סמסונג דלפו לרשת. התמונות מציגות מכשיר פעיל עם מסך דולק, ולפי ההערכות ברשת מדובר בדבר האמיתי

צילום מסך

אם עד כה נאלצנו להסתפק בשרטוטים, או תמונות מטושטשות של מכשיר הגלקסי S7 החדש מבית סמסונג, הרי שכעת הגיעה לרשת תמונה אותנטית, באיכות גבוהה, שברוב אתרי הטכנולוגיה משוכנעים לגמרי שהיא "הדבר האמיתי". קבלו, אם כן, את מכשיר הדגל הבא של יצרנית הענק הקוריאנית, בחשיפה מעט מוקדמת מכפי שתוכנן.

מקורה של התמונה ברשת החברתית הסינית Weibo, אך קשה להאמין כי מדובר בזיוף. ניתן להבחין במכשיר שמוצג כמעט בכל הפרטים שהודלפו עד כה אודות מכשיר ה-S7 Edge: מסך המתעגל בקצותיו, גדול באופן משמעותי מזה של הדגם הקודם (5.5 אינץ' לעומת 5.1 אינץ'), ובעל רמת בהירות ואיכות מרשימה. פרט לכך, המכשיר דומה למדי לקודמו, ללא שינויי עיצוב משמעותיים. בסמסונג כנראה מרוצים למדי מהמראה הנוכחי, שזכה לשבחים על איכות ייצור מעולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההדלפה הכי עדכנית./מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן שגם מפרט החומרה הפנימי צפוי לשדרוג משמעותי, עם מעבדים חזקים מתמיד, 4 ג'יגה של זיכרון RAM והגרסה העדכנית ביותר של אנדרואיד 6.0 מרשמלו. כמו כן, לפי הדיווחים האחרונים, ייהנו שני המכשירים מעמידות מסוימת בפני מים ולחות.

המצלמה צפויה לעבור שדרוג לאיכות של 20 מגה-פיקסל (בדומה למצלמה המשובחת של אקספריה Z5 ) ופיצ'רים נוספים יכללו סורק טביעות אצבעות, רגישות למגע (בדומה ל-Touch ID של אפל) וסוללה חזקה בקיבולת של 3,500mAh.

ההכרזה הרשמית על ה-S7 Edge (וכמובן גם דגם ה-S7 הרגיל) תיערך כמעט בוודאות בתערוכת הסלולר של ברצלונה, במסיבת עיתונאים שנקבעה לתאריך ה-21 בפברואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

https://twitter.com/evleaks/status/693174249545187333

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully