וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד המכונה: צפו ב-540 רובוטים רוקדים בסנכרון מדהים

אילן גלר

11.2.2016 / 5:07

לרגל שנת הקוף, שנפתחה בסין, שודרה בטלוויזיה הממשלתית משדר מיוחד, שכלל מופע ריקוד של מאות רובוטים, בגובה כמה סנטימטרים בלבד, שנבנו במיוחד עבור התכנית. התוצאה משעשעת ומגניבה

צילום מסך

בסוף השבוע האחרון שודר בערוץ הטלוויזיה הממשלתי המרכזי של סין משדר מיוחד לרגל השנה החדשה, שנת הקוף. זה היה אחד המשדרים המושקעים בתולדות הערוץ, וגולת הכותרת שלו הייתה מופע מרהיב של טכנולוגיה מתקדמת - ריקוד מסונכרן של לא פחות מ-540 רובוטים, שנעו יחדיו בתיאום מושלם לפי צלילי המוזיקה המתנגנת ברקע.

פרט למאות הרובוטים על הבמה, השתתפו במפגן 29 רחפנים שטסו מעליהם, חלקם לצורך תיעוד המופע ואחרים כדי להוסיף לגודל האירוע. עדיין לא השתכנעתם שמדובר במפגן כוח מרשים? כדאי שתדעו כי כל הרובוטים הללו תוכננו ונבנו במיוחד עבור האירוע, ובכדי לחסוך ככל הניתן בהוצאות הם אינם נשלטים על ידי מערכת מחשב מיוחדת ויקרה, אלא על ידי אפליקציה שהותקנה במכשירי סמארטפון סטנדרטיים.

הצוות האחראי להפקת הריקוד מספר כי תכנות הרובוטים הייתה משימה מורכבת למדי, שכן הבמאי לא הסתפק במספר תנועות מוגבל אלא התעקש על ריקוד מלא, תוך הפעלת כמה איברי גוף, ובתזמון מושלם עם קצב המוזיקה. למרבה המזל, לצוות היה די והותר זמן על מנת להתכונן לשידורי המופע, בו צפו עשרות מיליוני בני אדם ברחבי סין בשידור חי.

מאות רובוטים רוקדים יחד. צילום מסך
חזק בטכנו./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully