וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיא שוב נשבר: רובוט פתר קובייה הונגרית בפחות משניה אחת

12.2.2016 / 8:00

יומיים לפני שההמצאה של של ג'יי פלאטלנד ופול רוס הצליחה לפתור קובייה הונגרית בפחות מ-2 שניות, איפשהו בעולם רובוט אחר הצליח לעשות את זה בפחות משניה. עכשיו נותר שגינס יאשר את השיא החדש

צילום מסך

רק לפני שבועיים סיפרנו לכם על הרובוט החדש של ג'יי פלאטלנד ופול רוס שהצליח לפתור קובייה הונגרית בפחות מ-2 שניות - וכך בעצם שבר את שיא גינס בפתירת קובייה הונגרית בעזרת רובוט - והנה נראה שפלאטלנד ורוס חגגו את ההישג שלהם מוקדם מדי - כי רובוט חדש מאיים לקחת להם את התואר.

הרובוט של אדם ביר, Sub 1, הצליח לפתור קובייה הונגרית בפחות משניה אחת, או ליתר דיוק 0.887 שניות. את ההישג המרשים הזה הוא הצליח לעשות יומיים לפני שהרובוט של פלאטלנד ורוס שבר את השיא - מה שאומר שהשניים בכלל לא הצליחו לשבר את השיא כפי שחשבו. הרובוט Sub 1 הצליח לעשות זאת ב-20 מהלכים בלבד וכמו קודמו - גם באמצעות אלגוריתם ממוחשב.

רובוט פותר קוביה הונגרית. צילום מסך
פותר קובייה הונגרית בפחות משניה. זה מטורף!/צילום מסך

עיקבו אחרי "אסור לפספס" גם בפייסבוק

חברי ספר השיאים של גינס לא נכחו במקום כש-Sub 1 פתר את הקובייה ההונגרית ב-0.887 ולכן באופן רשמי השיא עדיין לא נשבר, אולם נראה שזה רק עניין של זמן עד שגינס יאמת את הדברים ויכריז על כך באופן רשמי. סרטון של הרובוט בפעולה פורסם ביוטיוב ב-4 בפברואר וצבר יותר מ-150 אלף צפיות בשבוע.

עוד באותו נושא

הרובוט שמצליח לפתור קובייה הונגרית בפחות מ-2 שניות

לכתבה המלאה

זה השיא הקודם (בהילוך איטי):

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully