וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים מנסים פורנו במציאות מדומה בפעם הראשונה. צפו

אילן גלר

11.2.2016 / 5:52

"אני ממליץ לכל אדם חי ונושם לחוות אותה!", סיכם אחד הנסיינים בסרטון של האתר הפופולרי Buzzfeed. הנשים קצת פחות התלהבו, אבל נראה שלכולם זו הייתה חוויה קצת אמיתית מדי

צילום מסך

רגע לפני שמשקפי מציאות מדומה הופכים לפריט חובה בכל בית, החליטו באתר הפופולרי Buzzfeed לנסות ולתעד את תגובותיהם של אנשים שמעולם לא התנסו בטכנולוגיה החדשה. כדי להפוך את החוויה למעניינת יותר, התוכן הראשון שהנסיינים זכו לחוות במציאות מדומה היה סרטון פורנו תלת-ממדי. לצורך הניסוי אספו באתר חבורה של גברים ונשים, חלקם חובבי טכנולוגיה ואחרים לא ידעו כלל למה הם נכנסים.

חובב הטכנולוגיה התורן נראה כמו הלקוח המושלם עבור החוויה; תחילה העיד כי הוא "מתרגש יותר לגבי הטכנולוגיה של הפורנו מהפורנו עצמו", ואחר כך סיפר כי זו הייתה עבורו חוויה נהדרת. "אני ממליץ לכל אדם חי ונושם לחוות אותה!", סיכם את שתי הדקות שאותן העביר מנקודת המבט של כוכב הפורנו.

אם כך, אצל הגברים נרשמה התלהבות גדולה ואילו הנשים שבחבורה סיפרו לפני הצפייה כי הן חוששות, ואינן בטוחות לגבי מה שהן עומדות לראות. גם בזמן הצפייה, קשה לומר כי הן נרגעו; "אוי אלוהים, הוא הסתכל לי ישר בעיניים!" אמרה אחת מהן, ואילו השנייה ממש נבהלה למראה איבר מינו הגדול של כוכב הפורנו, שגויס לצורך צילום סרטון ההדגמה.

מנסים פורנו במציאות מדומה. צילום מסך
כך זה נראה בלי המשקפיים.;עם המשקפיים זה עולם אחר לגמרי./צילום מסך

מלבד חובבי הטכנולוגיה האדוקים, נדמה שמשקפי המציאות המדומה עדיין לא ממש מצליחים להלהיב את ילדי שנות השמונים והתשעים, שחלמו על הטכנולוגיה הזו מאז ראו אותה לראשונה בטלוויזיה. רוב המשתתפים בסרטון לא היו אדישים לטכנולוגיה, והגיבו בהתלהבות או בחשש למציאות החדשה שהם נכנסו אליה; לפי התגובות נראה שכל החוויה הייתה קצת אמיתית מדי לרוב הנסיינים, וכנראה שלתוכן הנבחר היה תרומה נכבדה לכך.

בשורה התחתונה, נראה שעתידו של הפורנו במציאות המדומה עוד לפניו, וכנראה שבסיטואציה אינטימית יותר המשתתפים היו מרשים לעצמם להישאב לעולם הווירטואלי קצת יותר. מה שבטוח, לפחות המשקפיים אינם גורמים לכאבי ראש ותופעות לוואי נוספות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully