וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק טינדר: שבע אפליקציות דייטינג עם טוויסט מגניב

אורי סגל

14.2.2016 / 7:24

מחובבי כלבים שמחפשים נפש תאומה עם חבר על ארבע עד כאלה שמחפשים התאמה אסטרולוגית או דייט עם טעם מוזיקלי דומה. לכל אחת מהאפליקציות האלה יש ייחוד אחר, שאולי יקרב אתכם למצוא אהבה

צילום מסך

(בסרטון: אפליקציית Once, שמסדרת לכם דייט איכותי אחד ביום)

למצוא אהבה ברשת כבר מזמן לנורמה בעולם ההיכרויות; במקום לחשוב על משפטי חיזור מתישים אנחנו פשוט מחליקים ימינה או שמאלה ומגיעים לדייט הבא. לכבוד הוולנטיינז מצאנו עבורכם שבע אפליקציות דייטינג עם טוויסט. לא משנה אם אתם חובבי כלבים או קוראים את הטיפים האסטרולוגים באובססיביות בכל יום, לכל סיר יש מכסה.

הסמארטפון שלנו איתנו 24 שעות ביממה; הוא הפך להיות חלק בלתי נפרד מגופנו, ורק טבעי להניח שהוא ישמש אותנו למצוא אהבה.

אפליקציית MatchApp

האפליקציה נותנת פתרון אידיאלי לחיפוש בן/בת זוג בהתאמה אישית. מטרת האפליקציה היא להקל על כל מי שמחפש זוגיות ומאפשרת לייצר סינון חכם המושפע מהגדרותיכם האישיות ומוצאת את התאמות הזוגיות המוצלחות ביותר בשבילכם!

מה הטוויסט? אתם בוחרים הצהרות אישיות מתוך מאגר התחומים השונים של MatchApp אותן תרצו לשלוח לצד השני. כל הצהרה תעזור לכם להכיר את השותף שלכם טוב יותר ותקבע האם תרצו להתקדם הלאה או להמשיך לשותף הבא. במידה וחמש ההצהרות יתקבלו בברכה תוכלו להמשיך את הדרך המשותפת בצ'אט אישי מתקדם. (אייפון)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית Hitch

מפתחי האפליקציה מאמינים ש"חברים יודעים מה טוב בשבילכם" ולכן הם פיתחו פלטפורמה שמאפשרת להם לשדך לכם את הדייט הבא. לאפליקציה תתחברו בעזרת פרופיל הפייסבוק ותוכלו בקליק אחד לייבא את כל פרטי הפרופיל שלכם לאפליקציה.

אם אומרים שאהבה מחכה לנו ממש מעבר לפינה, ובמקום הכי לא צפוי, האפליקציה מבוססת על מעגלים חברתיים המכילים את כל החברים והחברים של החברים שלכם. באפליקציה תמצאו צ'ט פנימי אליו עוברים הזוגות לאחר שידוך. ראיתם מישהו שמצא חן בעיניכם? תוכלו לבקש מהחברים שיקשרו ביניכם. (אייפון, אנדרואיד)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית Tastebuds

בחירות מוזיקליות מעידות על אופיו של אדם, ולמרות שטעם מוזיקלי לא יקבע האם מערכת יחסים תקום או תיפול (ברוב המקרים), זה בהחלט יכול להיות נושא שיחה קולח לדייט ראשון. האפליקציה הזו מציעה לכם להכיר בני זוג פוטנציאליים, בסביבה שלכם, על בסיס טעם מוזיקלי דומה. איך זה עובד? סרקו את ספריית המוזיקה שלכם או הוסיפו אמנים שאתם אוהבים והאפליקציה תציע לכם את המשתמשים המתאימים לכם ביותר. (אייפון)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית Happn

הרעיון מאחורי האפליקציה הזו מזכיר את הסיפורים בקומדיות הרומנטיות: הבחורה נזכרת בבחור המושלם שהיא פגשה לפני שבועיים בחנות ספרים ומנסה לאתר אותו. בסרט זה יכול לקחת כמה שנים, במציאות זה עשוי לקחת כמה דקות.

בכל פעם שדרככם מצטלבות עם אנשים שונים (בעבודה, ברכבת או במסיבה), האפליקציה תוסיף אותם לציר הזמן שלכם. במידה ונדלקתם אחד על השני, האפליקציה תקשר אתכם. לאווירה הרומנטית, תוכלו לשלוח שירים לדייטים הפוטנציאליים שהכרתם. כך תוכלו ליצור קשר עם כל אלו שחלפתם על פניכם במהלך היום, ואף לחזור אחורה בציר הזמן ולמצוא אנשים מהעבר. (אייפון, אנדרואיד)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית Twindog

אימצתם כלב? פגשו את בחצי השני שלכם באפליקציה המציעה פלטפורמת היכרויות המיועדת לחובבי חיות בלבד. כך תרוויחו אהבה, חבר לטיולים ואולי אפילו דייט לכלב שלכם.

תוכלו לשתף תמונות של חבריכם ההולכים על ארבע, לעשות לייק לתמונות של אחרים ולקבוע לצאת לטיולים משותפים. האפליקציה מאפשרת לכם ליצור פרופיל אישי (עם תמונה שלכם יחד עם כלבכם כמובן) ולצפות בפרופילים של אחרים, פלחו את התוצאות לפי גיל ופרמטרים שונים על מנת למצוא את ההתאמה הטובה ביותר. (אייפון, אנדרואיד)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית Once

עולם הדייטים הוא עולם קשה, אם אתם רשומים לאפליקציות המיועדות להיכרויות הוא מעמיס עליכם אין ספור הודעות ובקשות בכל רגע נתון. זה אולי כיף בהתחלה אך מתחיל לעייף ולתסכל מאוד מהר.

האפליקציה הזו מאפשרת להוריד הילוך ומציעה לכם בן זוג פוטנציאלי אחד ביום. המחשבה שעומדת מאחורי חווית השימוש היא שצריך זמן על מנת להתאהב, ולפעמים דווקא אם תעשו סדר בכל הבלגן של תמונות הפרופיל, הנשלחות אליכם תמצאו את האחד או האחת.

האפליקציה מציעה דרך מרגיעה יותר להתאהב, עברו על כל בני הזוג הפוטנציאלים ובחרו אחד, במידה והבחירה הדדית, תקבלו "בלעדיות ל-24 שעות" במהלך פרק הזמן הזה תוכלו להכיר טוב יותר. (אייפון, אנדרואיד)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית Align

נוהגים לקרוא את התחזית האסטרולוגית מדי יום? יש כאלו המאמינים כי מסלול החיים שלהם מושפע מקבוצות הכוכבים שבשמיים. האפליקציה הזו תסייע לכם להכיר בני זוג בהתאמה רומנטית על פי מפה אסטרולוגית ייחודית.

בחרו אייקונים ותכונות המגדירות אתכם, ערכות הנושא ורקעי האפליקציה ישתנו בהתאם. מהרגע שתיצרו פרופיל, תקבלו נתוני התאמה שיוצגו על מפת כוכבים, ככול שההתאמה גבוהה יותר כך יגדל הכוכב של המשתמשים סביבכם. (אייפון)

אולי האהבה שלכם נמצאת מעבר לפינה או שהיא נמצאת בתוך אייקון קטנטן על מסך הבית שלכם, הדרך לא משנה - העיקר התוצאה. יום אהבה שמח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully