וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל סוגרת את פיקאסה ב-1 במאי - התמונות שלכם יועברו אוטומטית

אילן גלר

14.2.2016 / 8:21

"אנו מאמינים שנוכל להציע למשתמשים חוויה טובה יותר על ידי התמקדות בשירות אחד", מסבירים בגוגל את ההחלטה המוצדקת להיפטר משירות האחסון הוותיק והמיושן לטובת אפליקציית Photos החדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע הזמן לעבור למשהו קצת יותר משוכלל. פיקאסה RIP./מערכת וואלה!, צילום מסך

זה כנראה באמת היה רק עניין של זמן: קצת פחות משנה לאחר שהכריזה על שירות אחסון התמונות גוגל Photos, מודיעה ענקית הטכנולוגיה מעמק הסיליקון על סגירתו של שירות "פיקאסה" הוותיק, שהיה גרסה מוקדמת בהרבה של החברה לאלבומי תמונות מקוונים.

"אנו מאמינים שנוכל להציע למשתמשים חוויה טובה יותר על ידי התמקדות בשירות אחד, המספק תכונות רבות יותר ופועל הן במכשירים ניידים ובהן במחשבים ביתיים, במקום לפצל את המאמצים שלנו בין שני מוצרים שונים", מסבירים בחברה.

למשתמשי פיקאסה הוותיקים מוצעות אפשרויות רבות להציל את אלבומי התמונות שלהם. תחילה, כל התמונות והסרטונים השמורים באלבומים בשירות פיקאסה יועתקו באופן אוטומטי במהלך הימים הקרובים לשירות Photos החדש. אם אתם מוכנים לנסות את השירות העדכני, למעשה אינכם צריכים לעשות דבר פרט למחיקת התוכנה של פיקאסה מהמחשב שלכם, והתקנת האפליקציה Photos במקומה.

אלו המעוניינים להעתיק את כל התמונות שלהם לשירות אחר באופן ידני יוכלו גם כן לעשות זאת, מאחר וגוגל אינה מתכוונת, לפחות נכון לעכשיו, למחוק את כל התמונות. בעקבות ההכרזה, בעתיד הקרוב הגישה לאלבומי פיקאסה הקיימים תשמר, אם כי לא תהיה אפשרות להוסיף להן תמונות חדשות, ומן הסתם השירות לא יזכה לעדכונים נוספים.

תאריך הפרידה מפיקאסה נקבע ל-1 במאי, מה שאומר שנותרו לכם עוד כמה חודשים להציץ באתר התמונות המיושן, לראות אולי יש שם כמה פנינים שהעלתם בזמנו, מטעמי גיבוי, ונשכחו מאחור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי יש לכם שם תמונות ישנות ששכחתם מהן. פיקאסה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully