וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Xiaomi Redmi Note 2: לא מבריק אבל לגמרי שווה אלף שקל. ביקורת

18.2.2016 / 7:30

עם מסך 5.5‏ אינץ', 32 גיגה-בייט לאחסון פנימי, 2 גיגה זיכרון RAM, מצלמה של 13 מגה פיקסל וסוללה חזקה, מחירו של הפאבלט מבית שיומי הופך אותו למשתלם כמכשיר בסיסי. רק אל תצפו ממנו ליותר מדי

צילום מסך

כשמכשירי דגל של היצרניות המובילות נמכרים בסכומים של יותר מ-4,000 שקלים, ומתחרים ביניהם מי עמוס יותר בפיצ'רים חדשניים, לעתים נדמה שהמשתמשים, הזקוקים למכשיר פשוט יותר, זוכים להתעלמות.

הטכנולוגיה רצה קדימה אבל יש לא מעט אוכלוסיות שיעדיפו מכשיר פשוט במחיר נמוך יחסית, על פני עדשת סלפי כפולה, קורא טביעות אצבע או מזהה עוצמת לחיצה על המסך.

Xiaomi Redmi Note 2 מיועד יותר למי שצריך סמארטפון עם מפרט סביר, שמאפשר להריץ אפליקציות כמו ווטסאפ ופייסבוק בקלות, לצלם תמונות לא-רעות במהירות, וסך הכול מי ששומר את הסמארטפון רוב הזמן על אש נמוכה ולא משתמש בו ברצף רוב היום.

שיואמי רדמי נוט 2. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
מספק את הסחורה עבור משתמש סביר./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

זה נייד מדליק אבל זול, ומרגישים את זה; התחושה שהוא נותן ביד היא שזה סמארטפון שבא לעבוד, אבל לא יותר מדי קשה או לאורך זמן. כשרוצים להגיע לקישקע כדי לחליף סים או להכניס כרטיס הרחבת זיכרון, למשל, הגב מתפרק יחד עם הדפנות ומשאיר את לחצני הווליום ולחצן ההפעלה מושבתים. נראה שבאופן מכוון האלגנטיות הוחלפה בפשטות ואת המראה היוקרתי החליפה תחושת הצווארון הכחול.

הוא יצא לשוק בחודש אוגוסט 2015, מה שאומר שהוא לא מכשיר עתיק, אבל עם מפרט של מכשיר בערך בן שנתיים - וזה לא בהכרח דבר רע. הוא מאוד בסיסי אבל גם מאוד ממוקד. מושלם כסמארטפון ראשון לצעירים או מבוגרים, שעשו לאחרונה את המעבר מהטלפון הטיפש לאחד חכם יותר. בנוסף הוא גם מומלץ כמכשיר שני, שלא יכביד על הכיס, וישמש למטרות שונות כמו נסיעות או טיולים (וכך לא תסכנו את המכשיר היקר העיקרי שלכם).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
צילומים שיואמי רדמי נוט 2. אורן דותן, מערכת וואלה!
באג מוזר./מערכת וואלה!, אורן דותן

מחירו, לפי זאפ 1,019-1,059 שקלים, יש לו מסך 5.5‏ אינץ', 32 גיגה-בייט לאחסון פנימי, 2 גיגה זיכרון RAM, מעבד Cortex-A53 מתומן-ליבות 2.0 GHz, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל, סוללת 3,060 מיליאמפר-שנייה, הניתנת להחלפה ומקום לשני כרטיסי SIM.

המצלמה מגיבה במהירות וביעילות, אך התמונות יוצאות מעט כהות מדי ולא חדות במיוחד. הסוללה חזקה יחסית, ומרשימה ביחס לשאר המפרט. היא תחזיק לכם יומיים לפחות בשימוש סביר אבל גם בשימוש אינטנסיבי היא לא תשלח אתכם לחפש שקע ברגע שהשמש שוקעת.

ל- Redmi Note 2 אין, כאמור, פיצ'רים מתקדמים כמו קורא טביעות אצבע, מצלמה סופר משוכללת, מסך מגע רגיש (Touch ID) או כל דבר מהדור החדש; הוא נטען באמצעות USB רגיל (ולא מסוג C) ומקבל כרטיסי סים רגילים (אפילו לא ננו-סים). הסמארטפון הזה לא יוקרתי ולא מרגיש יוקרתי; הוא חסר פאסון, העיצוב מינימליסטי מאוד אבל יש לו קטע.

צילומים שיואמי רדמי נוט 2. אורן דותן, מערכת וואלה!
צילום חוץ באמצעות Xiaomi Redmi Note 2./מערכת וואלה!, אורן דותן

הטהרנים ישמחו לשמוע שב- Redmi Note 2מותקנת מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 לוליפופ בגרסה מאוד רזה וכיפית לשימוש. בלי יותר מדי תוספות מרגיזות אבל יש גם כמה אפליקציות מותקנות מראש, שאפשר היה לוותר עליהן.

יש לשיומי את חבילת האפליקציות המצומצמת שלהם אבל בעיקר מרגיזות ההתראות בעת ההפעלה הראשונה, שמבקשות באסרטיביות להירשם באתר שלהם. כלומר, לפתוח חשבון שיומי בנוסף לכל חשבונות הדואר והשירותים המקוונים שלכם. וזה עוד לפני שהגענו לבאג מרגיז בטקסט שמופיע כל כמה דקות בעת ההפעלה הראשונה.

השורה התחתונה: קשה להתייחס למכשיר הזה כחדשני, אבל הוא לגמרי מספק את הסחורה בתחומים הבסיסיים. המחיר שלו ביחס למפרט הופך אותו למשתלם כסמארטפון ראשון לצעירים או מבוגרים, שעשו לאחרונה את המעבר מהטלפון הטיפש, או כמכשיר נוסף ולא יקר שמשמש כגיבוי או לנסיעות.

צילומים שיואמי רדמי נוט 2. אורן דותן, מערכת וואלה!
צילום פנים מואר./מערכת וואלה!, אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully