וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג בלחץ? מכשיר הדגל החדש של LG מציג מהפכה אמיתית

21.2.2016 / 16:43

ה-G5 של LG הוצג רשמית בכנס המובייל ברצלונה, והוא מציג שיפורים שעלולים לשנות את ההיררכיה בעולם האנדרואידים. עם סוללה משופרת, אביזרים נלווים מגניבים כמו מצלמת 360 מעלות ורחפן ייעודי – ענקית המובייל מחזירה את הפאן לסמארטפון, בלי לוותר על הסמארט

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: כתב וואלה! TECH משחק בפיצ'ר המצלמה של הטלפון החדש)

עיתונאים מרחבי העולם התאספו היום בצהריים במסיבת העיתונאים הענקית של LG בברצלונה, שם נחשף הדור הבא של מכשיר הדגל מסדרת G. כנס המובייל הגדול בעולם, MWC, ייפתח אמנם רשמית רק מחר (יום שני), אבל יצרניות הסלולר הגדולות ניצלו כבר את היום כדי לחשוף את הדגמים החדשים שלהם.

הסמארטפון החדשני של LG נראה, נשמע ומריח כמו תחילתה של מהפכה בעיצוב הבנאלי של הסמארטפונים, אליו כבר התרגלנו. ב-LG הכריזו שהם רוצים להחזיר את הפאן לטלפונים שלהם, ואין ספק שהם השקיעו גם במוצרים הנלווים ליצירת מדיה כמו מצלמת 360, רחפן, כדור רובוטי עם מצלמה ומיקרופונים ועוד גאדג'טים שמסתנכרנים ישירות עם הנייד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ל-G5 גוף מתכתי אחיד אך בניגוד לכל המתחרים, שבחרו באופציה הזו, ענקית הסלולר הקוריאנית לא ויתרה על הסוללה הנשלפת וכרטיסי הרחבת הזיכרון. LG חשפו שינוי מדליק בעיצוב, ולמרות שהגב לא מפרק, הסוללה נשלפת במגירה מתחתית המכשיר. בצדו תוכלו להוסיף את כרטיס הסים ואת כרטיס המיקרו-SD.

קולקציית הגאדג'טים הנלווית מכונה LG Friends, והיא כוללת ספיקר שהופך את ה-G5 לנגן hi-fi ותוסף שמאפשר לתפעל את המצלמה ביד אחת (כולל זום). הסוללה הנוספת מוסיפה עוד קצת ג'וס ואנרגיה למכשיר החדש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מצלמה שרואה יותר מעין אנושית

ל-G5 מערך צילום משולש, הכולל גם עדשת מצלמה רחבה של 135 מעלות (יותר מטווח הראייה האנושי, שאצל רובנו עומד על 120 מעלות). תוכלו לבחור צילום סטנדרטי או צילום פנורמי ועם מצלמת ה-360 הנפרדת, תוכלו לקבל לנייד ישירות תמונות היקפיות מלאות.

תצוגת ה-Always-on של המכשיר מאפשרת מבט חטוף על השעה, התאריך והתראות ויוצרת זמינות תמידית למשתמש מבלי להפעיל את המכשיר. ב-V10 האפשרויות האלה מוצעות במסך הנוסף הקטן, מעל המסך המרכזי. לפי החברה, רובנו מדליקים את המסך כ-150 פעמים ביום כדי לבדוק את השעה והתראות והפיצ'ר הזה מאפשר לחסוך לא מעט בסוללה. ה-ALWAYS ON גוזל פחות מאחוז אחד של סוללה בשעה, כך שאם אתם רק בודקים התראות, הוא אמור להמשיך לפעול הרבה זמן בין טעינות.

ה-LG G5 חמוש במעבד סנאפדרגון 820 החדיש של קוולקום, מסך 5.3 אינץ' בתצוגת 4K (פי 4 יותר מ-FULL HD) ו-4 גיגה של זיכרון RAM, מצלמה אחורית של 16 לעדשה הסטנדרטית ו-8 מגה פיקסל לעדשה הרחבה ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל. המכשיר מגיע עם 32 גיגה זיכרון פנימי לאחסון ואפשרות הרחבה של עד 2 טרה-בייט עם כרטיס חיצוני.

G5 - הטלפון החדש של LG נחשף בברצלונה.
G5 - הטלפון החדש של LG נחשף בברצלונה

ה-G5 מצויד בסוללה בקיבולת של 2,800 מילי-אמפר שנייה - לא הסוללה החזקה ביותר, אבל עם גישת החיסכון באנרגיה שאימצו מאפל, היא כנראה תספיק ללא מעט שעות עבודה. גם הסנאפדרגון 820 וגם טכנולוגיית הערכת מיקום חסכונית (LPLE) אמורים לשפר את ביצועי הסוללה ב-42%, על ידי שיפור של צריכת האנרגיה באפליקציות מבוססות מיקום.

הוא מגיע כמובן עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו ותומך ברשתות בדור הרביעי. כיום היצרניות הגדולות לא אימצו לחלוטין את ה-USB מסוג C, אך ב-LG הלכו על התקן החדש שמאפשר לטעון את המכשיר מהר יותר. הוא הושק בצבעים כסוף, זהוב, ורדרד וטיטאן (שזה סוג של חום עדין מטאלי).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"LG G5 יעודד משתמשים לגלות מחדש את ההנאה האמיתית שבחיי המובייל", אמר ג'ונו צ'ו, נשיא ומנכ"ל LG Electronics Mobile. "מומחים רבים ב-LG שאלו את עצמם האם עדיין ניתן להיות חדשניים וייחודיים בעולם הסמארטפונים? אני מאמין שברגע שמשתמשים יבלו מעט זמן עם ה-G5, תשובתם תהיה חד משמעית- כן!". ואחרי כמה דקות לבד עם המכשיר, חייבים לציין שהוא לא מדבר באוויר. בחברה רוצים שתייצרו יותר תוכן, בכמה שיותר פלפורמות.

  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • LG G5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully