וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים שרירים: סמסונג חשפה את הגלקסי S7

21.2.2016 / 21:15

הדור החדש של הגלקסי נחשף יחד עם מצלמת מציאות מדומה, GEAR 360, וכמובן גרסת האדג' של ה-S7. אפילו מארק צוקרברג הגיע לנאום והוכיח כמה חזקה סמסונג בעולם המובייל

צילום: אורן דותן

אירוע ההשקה של סמסונג בכנס המובייל הגדול בעולם, MWC, בברצלונה הוא אחד האירועים היותר מסקרנים עבור חובבי טכנולוגיה ברחבי העולם, ולא סתם. הסמארטפונים של היצרנית הדרום קוריאנית הצליחו להישאר פופולריים בקרב המשתמשים, ונהוג להתייחס אליה כמובילת עולם האנדרואיד. משקפי המציאות המדומה, GEAR VR, זוכים לביקורת משבחות, וגם השעון החכם פופולרי במיוחד, ובצדק. לסמסונג יש מסורת של השקת מכשירים איכותיים ומעוצבים עם פיצ'רים מקדמת הטכנולוגיה.

המסקרנים ביותר מכל מוצרי החברה הם הגלקסי S7 והגלקסי S7 אדג', שנחשפו הערב (20:00 שעון ישראל) לראשונה באופן רשמי, אחרי אינספור שמועות והדלפות שרצו ברשת. בשני הדגמים החדשים החליטו בסמסונג להתמקד בצילום, בגיימינג ובמציאות מדומה.

מאות עיתונאים מכל העולם הגיעו לאירוע, וגילו שלכל אחד מחכה משקפי VR על הכיסא. מדי פעם התבקשנו להרכיב אותם כדי להוסיף קצת וואו! להכרזה. וזו ממש לא הייתה הפעם האחרונה באירוע שסמסונג הוכיחה כמה היא חזקה בעולם המובייל.

"אנחנו מאמינים בעולם בהיר יותר, חד יותר, מהנה יותר ונוח יותר", אמר באירוע דיג'יי קו, בכיר בחברה. "אנחנו רוצים להגשים את החזון ב-S7 וב-S7 אדג' על ידי מיזוג בין פונקציונליות לעיצוב. "אנחנו מעניקים למשתמשים את האמצעים להפיק את המרב מהחיים ולמתוח את הגבולות".

סמסונג. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
הכי מסקרנים. המכשירים החדשים/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

ה-S7 מצויד במסך 5.1 אינץ' וה-S7 אדג' מגיע עם מסך 5.5 אינץ' גדול יותר. שניהם עטופים באלגנטיות במתכת וזכוכית עם קווים חלקים וקצוות מעוקלים (האדג' כמובן מעוקל גם בדפנות). בדגמים החדשים שהושקו אפילו עדשת המצלמה הושטחה כדי שלא תרגישו בליטות מיותר כשאתם אוחזים בה. מבחינת סמסונג, לפחות, התחושה ביד חשובה לא פחות מהמפרט.

כמו LG, כמה שעות לפניהם, גם סמסונג הכריזו שהסמארטפונים החדשים מציגים עם תצוגת ALWAYS ON, המאפשרת לראות את השעה וההתראות מבלי להדליק את המסך. שיטה זו חסכונית בסוללה וגם חוסכת בהתעסקות מיותרת עם הנייד. פאדיחה קטנה נרשמה כשהקהל נשאל: "האם אתם יודעים שהמשתמש הממוצע בודק את השעה וההתראות 150 פעמים ביום?". גל צחוק עבר בין העיתונאים ששמעו את הנתון הזה בדיוק כמה שעות לפני בהשקה של LG.

שני המכשירים נהנים מעמידות מוגברת למים ואבק (דירוג IP68 מרשים) למרות שכל החיבורים והחריצים נותרו במקומם. הפתרון האלגנטי של סמסונג היה לאטום את המכשירים מבפנים ולא מבחוץ. כעת הם מסוגלים לשהות שעה מתחת למים בעומק חצי מטר, מה שאומר שגשם ממש קטן עליהם.

שני המכשירים מגיעים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו החדשה, שני מעבדים מרובעי-ליבות, 4 גיגה זיכרון RAM, טעינה אלחוטית והם יגיעו גם בשני דגמים עם 32 גיגה לאחסון או 64 גיגה. המצלמה האחורית של 12 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל אבל עם טכנולוגיה שהופכת את המצלמה למשובחת ביותר כיום, לפחות לטענת סמסונג. לאורך כל ההשקה הציגו השוואות בין ה-S7 לאייפון 6S - ראש בראש, מבלי להתנצל. המסר היה ברור - המצלמה של סמסונג טובה יותר.

סמסונג הגדילו את הפיקסלים שלהם וטכנולוגיית הפיקסל הכפול (Dual Pixel) המחקה את העיניים שלנו מסוגלות להתמקד בצורה טובה יותר ליצירת תמונות בהירות וחדות יותר. בזכות הטכנולוגיה המהפכנית הזו המצלמה מצלמת מהר יותר, מתפקסת מהר יותר אפילו בתנאי תאורה גרועים.

המעבד של ה-S7 חזק יותר ב-30 אחוזים מזה של ה-S6 ויחד עם סוללה בקיבולת של 3,000 מילי-אמפר לשניה הנייד החדש אמור לספק חוויית גיימינג משודרגת. "תוכלו לצפות בעונה שלמה של משחקי הכס בטעינה אחת", אומרים בסמסונג. מערכת קירור פנימית מונעת התחממות של המכשיר - אחת הבעיות המרכזיות שהיו בדגם הקודם בשימוש עם משקפי המציאות המדומה, שהיו מחממים את המצח ולעתים אף גורמים לאדים להצטבר על העדשות.

בדגמים החדשים שלה מאפשרת סמסונג להרחיב את מקום האחסון באמצעות כרטיס מיקרו SD, ואותה מגירה ורסטילית מאפשרת גם לבחור בשני כרטיסי סים (במקום בהרחבת הזיכרון). הצמצם בחדשים של סמסונג הוא הרחב ביותר כיום, ומאפשר להכניס יותר אור וכך לצלם תמונות חדות ובהירות יותר בלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סמסונג חשפה חווית גיימינג באיכות של מחשב; הם אפילו הוסיפו פיצ'ר חשוב נוסף המאפשר לנעול מקשים, למנוע משיחות להיכנס או כל דבר אחר שעלול להפריע למשחק. מנועים גרפיים שפעם היו אפשריים רק בקונסולות זמינים כעת בסמארטפון ובזמן אמת ניתן היה לראות גרפיקה חלקה ונטולת קפיצות שכנראה תשדרג בקרוב משמעותית את היצע משחקי המובייל.

הניידים החדשים יגיעו למדפים ב-11 במרץ וכבר בימים הקרובים סמסונג תציע הזמנה מוקדמת. מי שיזמין מראש, בחלק מהמדינות, יקבל את ה-GEAR VR במתנה.

בנוסף חשפה סמסונג את מצלמת ה-GEAR 360, שאמורה לאפשר יצירת תוכן למציאות מדומה. המצלמה האלגנטית, בגודל של כדור טניס, תאפשר לכם לנהל שיחות במציאות מדומה ולהרגיש כאילו אתם בחדר, או להקליט סרטונים עבור משקפי מציאות מדומה.

ההדגמה באמת הייתה מרשימה אבל אז מארק צוקרברג הפתיע ועלה על הבמה. "תודות לשיתוף הפעולה בין סמסונג לפייסבוק, נוכל לשתף חוויות ב-360 מעלות", אמר מייסד פייסבוק שקנתה את אוקולוס המפתחת את טכנולוגית המציאות המדומה של סמסונג. "מציאות מדומה זה הדבר הבא ולמרות שמשתמשים בו כיום בעיקר לבידור וגיימינג בקרוב זה ישתנה וישמש לצרכים חברתיים ועסקיים. תוכלו לשבת עם חבר לצפות בסרט - מכל מקום בעולם; הדברים האלה יהיו אפשריים ובגלל זה פייסבוק משקיעה כל כך במציאות מדומה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגודל של כדור טניס. המצלמה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully