וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרוג נאצים ולאבד את הבתולין: 10 משחקי מחשב שאנחנו מתגעגעים אליהם

22.2.2016 / 8:45

אם העובדה שהמשחק המקורי של סופר מריו חגג השנה את יום הולדתו ה-30 גרמה לכם להרגיש זקנים, הגעתם למקום הנכון. קבלו את עשרת משחקי המחשב הקלאסיים ששיחקתם בילדות שלכם, ואתם יכולים לשחק בהם ממש עכשיו ברשת

בין שלל אוצרות האינטרנט ניתן למצוא ברשת אינספור משחקים קלאסיים, מהם בחרנו עבורכם עשרה מאלו שכיכבו גם על מסכי מחשבים בארץ ושימחו בהחלט את ליבם של ילדי הניינטיז , אבל גם את האחים הגדולים שלהם מהאייטיז. למרות התיישנות הגרפיקה והסאונד (שאגב, מומלץ לתת לו כמה דקות טעינה במידה וישנה בעיה בטעינת משחקים שנועדו לסביבת דוס), כל אחד מהכותרים הבאים יכול לספק שעות של הנאה, שלא לומר מתקפת נוסטלגיה כייפית במיוחד.

Super Mario Brothers

ראשון ברשימה ובצדק, הוא המשחק הקלאסי מ-1985 המאפשר לכם לשחק בתור האחים השרברבים, מאריו ולואיג'י. במשחק הראשון בתולדות המותג המצליח תתבקשו לעבור שלל שלבים על הקרקע, מתחתיה ובמים, בניסיון להציל את הנסיכה מבאוזר האיום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופר מריו בן 30, ואתם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

Lion King

משחק "מלך האריות" מבית דיסני, המבוסס על הסרט בעל אותו שם, הפך לאחד הנפוצים בעולם וגם בישראל בימים בהם פנטיום היה מעבד חלומות. במשחק תובילו את סימבה בעודו מתבגר לו בין נופי הסרט הקלאסי לא פחות. It Starts.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילחמו בסקאר, כי מופסאה לא יכול/מערכת וואלה!, צילום מסך

PAC MAN

המשחק שאף ארקייד לא שלם בלעדיו, פקמן, מובא כאן בגרסה מקוונת שנבנתה לרגל מלוא 30 שנה לקיומו. בגרסה זו תתמודדו עם מפת המשחק הגדולה ביותר שנוצרה, עם כמה שינויים במעברים מצד לצד, ואפשרות למפות בהתאמה אישית, כל זה כדי שתוכלו לנשנש לכם כדוריות צהובות ולברוח מרוחות רפאים שנראות כמו מדוזות צבעוניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרסה חדשה למשחק הקלאסי ביותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

Wolfenstein 3D

וולפנשטיין 3D, או "הטירה הנאצית" כפי שנודע בקרב ילדי ישראל בניינטיז, הקדים את דום, קווייק, ושאר קלאסיקות ז'אנר הירי-בגוף-ראשון, במשחק מ-1992 בו עליכם להמלט מטירה המאוכלסת בחיילים המשרתים את הרייך השלישי, שלא לומר כלביהם הבלתי-ידידותיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לדפוק להיטלר כדור בראש/מערכת וואלה!, צילום מסך

Street Fighter III

המהדורה השלישית של משחק המכות הפופולרי תציין בשנה הבאה 20 שנה לצאתה, ומציעה את אחת הגרסאות המוצלחות יותר לזמנן של "סטריט פייטר", בגרפיקת תלת-מימד משופרת ועם שלל דמויות הלוחמים והלוחמות האהובות ובהן אלנה, קן, אורו, שון, ריו ואחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למישהו יש צ'יט לכדור אש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

Volfied

וותיקי ה-PC זוכרים את "סוגר השטחים", ובשמו המקורי Xonix, שהציע מסך משחק פשוט למדי, שאיפשר שעות של הנאה. Volfied היה הפיתוח של אותו רעיון, רק שבמקום לחמוק מנקודות זזות על גבי המשטח שאתם מנסים לסגור לעצמכם, הפעם יש מפלצות עם יכולות שונות ומשתנות, באחד ממשחקי הרטרו הכיפיים ביותר עד היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו דיגר, רק יותר טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

Aladdin

פנינה נוספת מבית דיסני אינטראקטיב, ועוד משחק חובה בכל מחשב ניינטיז ישראלי שמכבד את עצמו, "אלדין" נבנה בצורה זהה כמעט לחלוטין למשחק "מלך האריות", ואיפשר שיטוט בעיר אגרבה הדמיונית וסביבותיה, במטרה להביס את ג'פאר הרשע ולזכות בלב הנסיכה יסמין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה אבו כשצריך אותו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

Leisure Suit Larry

מה שנראה היום כמשחק קלאסי תמים למדי, נחשב לנועז בעת צאתו. הראשון בסדרה, "Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards" פותח במקור עבור דוס ומחשב אפל 2, ומככב בו לארי הבתול בן ה-40, המתגורר במרתף של אימו, ויוצא למסעות שונים בחיפוש אחר רומנטיקה ואשת חלומותיו (התמונה המצורפת היא מהמשחק השביעי בסדרה, כדי שתבינו ששווה להתמכר גם באיחור).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאן נעלמו הדיסקטים של המשחק הרביעי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

Bumpy's Arcade Fantasy

קלאסיקת ארקייד שזכתה גם כן להצלחה בקרב ילדי ישראל היא "באמפי", הכדור התמים למראה עמו ניסינו לאסוף שלל פריטים, תוך קיפוץ מעל אינספור סוגי משטחים (דביקים, מחליקים, מה לא!). למרות בסיסיות המשחק, הוא סיפק שעות של הנאה ויכול להעביר את הזמן בכיף גם היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשחק שגם סבתא שלכם יכלה להתמכר אליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

Prince of Persia 4D

"הנסיך הפרסי" כיכב גם כן על מסכי המחשב המוקדמים שלנו, במשחק פלטפורמה קלאסי המובא כאן בגרסה מחודשת שנוצרה על ידי ג'ורדן מצ'נר, עם שלבים מאתגרים יותר שנבנו כליל מחדש. תתבקשו להציל את הנסיכה (שוב, זה נטה לחזור על עצמו בימים האפלים שלפני האינטרנט להמונים) מידי הוואזיר המרושע, תוך הליכה, קיפוץ, טיפוס, ובעת הצורך גם שליפת חרב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשחק הזה בן 27 שנים, ואנחנו מרגישים זקנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully