וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים להשקה: זה מה שאנחנו יודעים על האייפון הכי מסקרן

2.3.2016 / 6:49

אייפון 7, יורשו של אייפון 6S, יושק כנראה בסתיו אבל לפי השמועות, ב-15 במרץ נזכה לראות את אייפון SE (מהדורה מיוחדת) שישלב את מסך ה-4 אינץ' האהוב ליכולות של אייפון 6

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך 4 אינץ'./מערכת וואלה!, צילום מסך

מול צבא הולך וגדל של אנדרואידים, אייפון יש רק אחד (שמתעדכן לרוב פעמיים בשנה). אך עם זאת, לא נראה שהתחרות הגוברת מצליחה לפגוע בהישגי המכירות של אפל.

לפי השמועות, בתאריך 15 במרץ אפל צפויה לחשוף דגם חדש ומסקרן, המשלב את המסך הקטן (4 אינץ') שחובבי החברה עם התפוח אהבו כל כך יחד עם פיצ'רים ויכולות מתקדמות של אייפון 6 ואייפון 6S.

לפי אתר 9to5mac (מקור אמין לענייני אפל), המכשיר שהיה אמור להיקרא אייפון 5SE ייקרא רק iPhone SE. ה-SE משמעותם "מהדורה מיוחדת" (special edition). אירוע ההשקה של ה-SE עשוי לכלול לפי השמועות גם הכרזות הנוגעות לדגם אייפד פרו 9.7 אינצ' חדש עם מקלדת חכמה ותמיכה בעיפרון מבית החברה, וכן אביזרים מסקרנים, שישלימו את השעון החכם מבית אפל.

אפל הורידה את המספר מהדגם כדי שלא לגרום לאנשים לחשוב בטעות שמדובר ביורש לדגם ה-6S היקר והעדכני שעדיין נמכר היטב. ממשיכו - שייקרא לפי כל ההערכות אייפון 7 - יוכרז במיטב המסורת כנראה בעונת הסתיו.

לפי התמונות שהודלפו והלחשושים ברשת, המכשיר שיושק יהיה כאמור קטן יותר מה-6S, ועיצובו יזכיר את דגם אייפון 5S עם קווים מעוקלים מעט יותר, אלא שהפעם יכלול המפרט מצלמה משופרת ומעבד חזק יותר. אם ההדלפה נכונה זו יהיה דגם האייפון הראשון שמשוחרר בלי ספרה בשמו, והוא יכלול מעבד A9 שיציע שיפורי ביצועים משמעותיים.

עוד יציע המכשיר החדש רכיב NFC לתשלום ב-Apple Pay (או בישראל, בשלב הזה, מעקב אחרי כרטיס הרב-קו שלכם), רכיב M9 למעקב אחר פעילות גופנית, תמיכה ב-Live Photos, תמיכה בסירי, ומצלמת 8 מגה-פיקסל משודרגת, לצד קישוריות בלוטות', Wi-Fi וכמובן תקשורת סלולרית.

אייפון SE צפוי להימכר בנפחי אחסון של 16 או 64 גיגה-בייט כבר במהלך חודש הבא, מ-18 במרץ לפי הדיווח. הוא יוצע בגוון הוורוד-זהוב ומחירו יהיה נמוך מאייפון 6S.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיישן מצלמה שווה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully