וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב מאפשר לטשטש כל חלק בסרטון שלכם. כך תעשו זאת

אילן גלר

3.3.2016 / 4:13

אם עד עכשיו, יצרני התוכן נהנו רק מטשטוש פנים אוטומטי בסרטונים, כעת ניתן לבחור איזה קטע או אובייקט רוצים לטשטש בסרטון, ועורך הווידאו המובנה כבר יידע לעקוב אחריו אוטומטית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוקב לבד אחרי האובייקט./מערכת וואלה!, צילום מסך

בתור אתר שיתוף סרטוני הווידאו הכי פופולרי בעולם (למעט בסין), וכחלק ממשפחת מוצרי גוגל, יוטיוב מקפיד לעדכן מדי פעם את השירות המוצע ליצרני תוכן בתכונות חדשות ויעילות. לאחרונה הושק פיצ'ר חדש בעורך הווידאו המובנה של האתר, שיסייע לא מעט לקצר את זמן הפרסום של סרטונים חדשים.

השדרוג בעורך הווידאו מאפשר כעת לטשטש כל חלק בסרטון שהעלתם והוא כבר לא מגביל אתכם לטשטוש פנים בלבד. המנגנון המתוחכם מסוגל אפילו לעקוב אחר אובייקטים נעים, כך שאם תסמנו לדוגמה מכונית הפונה על הכביש - אפקט הטשטוש יעקוב אחריה לאורך הסרטון כולו.

כדי לעשות את זה, כנסו למנהל הווידאו (Video Manager) באתר יוטיוב והקליקו על אפשרות העריכה (Edit) של הסרטון אותו אתם מעוניינים לטשטש. לאחר מכן הקליקו על האפשרות שיפורים (Enhancements), ובחרו בטאב טשטוש (Blurring Effects) המופיע בצדו הימני של העמוד. לצד האפשרות "טשטוש מותאם אישית" (Custom Blurring) מופיע כפתור עריכה (Edit), ולחיצה עליו תפתח חלון קטן שבו יופיע סרטון הווידאו שלכם.

כדי ליצור אזור מטושטש, גררו את העכבר ליצירת מלבן סביב האובייקט שאינכם מעוניינים שיופיע בסרטון. ניתן ליצור כמה מלבנים כאלה, שיופיעו זה לצד זה. לאחר שתסיימו, הקליקו על האפשרות Done שמימין למטה. כאן תישאלו האם ברצונכם לשמור את הגרסה המצונזרת של הווידאו כקובץ חדש, או להחליף את הקובץ הקודם ולמחוק אותו מיוטיוב. שימו לב כי נכון לעכשיו, אפשרות הטשטוש קיימת רק בגרסת הדפדפן של יוטיוב אך בחברה מבטיחים כי בקרוב יוסיפו את התכונה גם לגרסאות המובייל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי עריכה פשוט./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם מסמנים, יוטיוב כבר עושה את השאר./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully