וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידושים בווטסאפ: שליחת מסמכים, זום בווידאו ועוד

אילן גלר

3.3.2016 / 9:11

חלק מהשדרוגים לאפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בעולם יגיעו בשלב הזה רק למשתמש אייפון, אבל אין ספק שסך הכול מדובר בשינויים קטנים ושימושיים ולא רק קוסמטיים

צילום מסך

(בסרטון: התקנת ווטסאפ במחשב)

אפליקציית ההודעות הפופולרית ווטסאפ התחדשה לאחרונה בגרסה משודרגת עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד, הכוללות מספר תכונות שלא מעט משתמשים האמינו שחסרו בה עד כה. הבולטת בהן היא אפשרות, המוצעת כרגע רק למשתמשי אייפון, לשתף תמונות וסרטונים שאינם מאוחסנים באלבום הרגיל של המכשיר, אלא באפליקציות צד שלישי כגון שירותי ענן למיניהם (גוגל דרייב, דרופבוקס, One Drive וכו').

חידוש נוסף המוצע בשלב הזה רק למשתמשי iOS הוא ממשק משופר לבחירת תמונות וסרטונים לשיתוף, והאפשרות היעילה מאוד להגדיל או להקטין (זום-אין וזום-אאוט) סרטון וידאו בזמן שהוא מתנגן. אלו מכם שלא התלהבו מציורי הרקע הצבעוניים של האפליקציה, ישמחו לגלות אפשרות חדשה לבחירת צבע רקע אחיד לכל השיחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שליחת מסמכים ולא רק קבצי מדיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לעדכון זה, כל משתמשי ווטסאפ (גם אנדרואיד) יזכו לשדרוג במנגנון שליחת הקבצים - האפשרות החדשה לשיתוף מסמכים, כגון קבצי PDF, ולא רק קבצי מדיה. מאחר ואפשרות זו היא עדכון בצד השרת ולא בגרסת האפליקציה המותקנת במכשיר, ייתכן שיעברו כמה ימים עד שתוכלו לראות אותה בסמארטפון שלכם.

לצד כל החידושים הללו, הכריזה ווטסאפ כי בכוונתה להפסיק ולתמוך במכשירי בלאקברי (כולל BB10), מכשירי נוקיה הישנים (מבוססי סימביאן) ומכשירי אנדרואיד 2. החלטה זו כנראה לא תשפיע על משתמשים רבים, שכן מדובר במקבץ של טלפונים עתיקים במיוחד - או כאלו שנמכרו בכמויות קטנות מאוד ברחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שדרוג אפשרויות השיתוף./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully