וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין המלך: גלקסי S7 הוא סמארטפון מושלם מכל בחינה. ביקורת

6.3.2016 / 10:12

כל הבאגים והתקלות שלא אהבנו בדגמים הקודמים הפכו למקור הכוח של סמסונג, שידעו בדיוק איך ליצור סמארטפון מושלם, שעונה על כל הצרכים הנוכחיים והעתידיים של המשתמשים. התאהבנו מחדש בגלקסי, ובעיקר במצלמה המעולה שלו

וואלה! TECH

בעוד כשבוע וחצי יושק בישראל רשמית גלקסי S7, הצאצא החדש במשפחת מכשירי הדגל האיכותיים של סמסונג; הוא נחשף לראשונה באירוע ההשקה השנתי של סמסונג שנערך בכנס המובייל הגדול בעולם, MWC, שהתקיים בברצלונה לפני שבועיים, ומיד עם חשיפתו זכה ה-S7 לביקורות משבחות בזכות המפרט המכובד והמראה החלקלק.

אחרי שקיבלנו אותו מאתר יד2, וחרשנו עליו כמה ימים לפני כולם, אפשר לומר בוודאות - הכול מוצדק. כנראה שיש סיבה שגלקסי מכונה מלך האנדרואידים. ה-S7 עטוף באלגנטיות במתכת ובזכוכית, עם קווים חלקים וקצוות מעוגלים. למרות שהוא קטן יותר מרוב מתחריו העיקריים, המכשיר נעים מאוד ביד, יושב ביציבות גם בעת הקלדה וגלילה וגם בעת צפייה בתכני וידאו והתחושה הכללית היא שהכול מהודק למקומו, ויישאר כך גם אם יחטוף מכה.

ל-S7 מסך 5.1 אינץ' (לעומת המסך המעוקל בקצותיו בגודל 5.5 אינץ' של מקבילו, ה-S7 אדג') הנראה מעט קטן מול הפאבלטים היוקרתיים של היצרניות המתחרות, אבל מתאים בצורה מושלמת לשימוש ביד אחת. המסך הזה יאתגר מעט בעלי אצבעות קצרות או ילדים אבל רובנו נגלה שניתן לגשת לכל פינה במסך באמצעות האגודל.

סמסונג גלקסי S7. מערכת וואלה!
5.1 אינץ' - אידיאלי לשימוש ביד אחת./מערכת וואלה!

תצוגת ALWAYS ON הופכת לפופולרית מאוד לאחרונה (קיימת גם ב-LG G5), ומאפשרת לבדוק את השעה וההתראות מבלי להדליק את המסך. זו שיטה לחיסכון בסוללה אבל היא בעיקר חוסכת התעסקות מיותרת עם הנייד, ובטווח הארוך גם לא מעט שניות מצטברות. לפי נתוני החברה, המשתמש הממוצע מדליק את המסך לצורך זה בלבד כ-150 פעמים ביום. אתם לא מרגישים את זה, אבל התצוגה הדולקת-תמיד חוסכת לא מעט הקשות והחלקות אצבע מיותרות ומשפרת בצורה לא פרופורציונלית את חוויית השימוש.

למעשה, סמסונג הצליחו להפוך את ממשק האנדרואיד 6.0 מרשמלו הבסיסי לשימושי מאוד על ידי קיצור תהליכים. פחות קליק אחד פה, פחות החלקה של האצבע שם - כל אלה תורמים מאוד לחוויית השימוש. וזה מבלי לציין את מהירות התגובה של המכשיר עצמו, בעיקר ברגעים שצריך לשלוף אותו מהר ולצלם. זה יוצר פלואו ממש מהנה לשימוש.

מאז הושק הגלקסי S6 בחודש מרץ בשנה שעברה, 425,982 גולשים חיפשו לקנות אותו באתר יד2, ונראה שלמרות ההשקה עדיין יהיו כאלו המעוניינים בדור הקודם. המכשיר יושק בישראל באופן רשמי בתאריך 14 במרץ ומחירו בארץ צפוי לנוע סביב ה-3,700 שקלים; כאלף שקלים יותר מהמחיר הממוצע ל-S6 ביד2 (2,545 שקלים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גלקסי S7.
נטען אלחוטית ואפילו מהר יותר עם כבל.

בדגם החדש, עדשת המצלמה הושטחה, כדי שלא תרגישו בליטות מיותרות כשאתם אוחזים במכשיר, ובאמת קשה להתעלם מהנוחות המדהימה שהוא מעניק ביד. מבחינת סמסונג, התחושה ביד חשובה לא פחות מהמפרט - וזה מורגש. יש תחושה שכל הלקחים שנלמדו בדגמים הקודמים יושמו פה בצורה כמעט מושלמת. המשקל, הגודל, הצורה, הגימור - הכול משדר מקצועיות ואמינות. הסמארטפון הזה לא ממש משדר יוקרה אלא יותר הינד ראש שאומר בביטחון "סמוך עליי".

ל-S7 עמידות מוגברת למים ואבק (דירוג IP68 מרשים) למרות שכל החיבורים והחריצים נותרו במקומם. הפתרון האלגנטי של סמסונג היה לאטום את המכשיר מבפנים ולא מבחוץ וזה אומר שתוכלו להניח את הגלקסי החדש שעה מתחת למים בעומק חצי מטר. גשם כבר ממש קטן עליו.

בתוך המארז תמצאו שני מעבדים מרובעי-ליבות, 4 גיגה זיכרון RAM, ו-32 או 64 גיגה לאחסון (תלוי בדגם). בנוסף הוא מצויד בטכנולוגיית טעינה אלחוטית ובחיבור בכבל הוא ייטען לכם בזריזות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמיד למים ואבק בדירוג IP68./מערכת וואלה!, צילום מסך

המעבד של ה-S7 חזק יותר ב-30 אחוזים מזה של ה-S6 ויחד עם סוללה בקיבולת של 3,000 מילי-אמפר לשנייה, מדובר בשילוב אפקטיבי מאוד. עם זאת, חשוב לציין שביחס למתחרים בקטגוריה, הסוללה של ה-S7 נגמרת יחסית מהר אבל כאמור, היא גם נטענת מהר ואם אתם בקרבת מקור חשמל, לא תצטרכו להמתין לו יותר מדי בזמן שהוא אוגר כוחות.

לאורך כל ההשקה בברצלונה הציגו נציגי סמסונג השוואות בין התמונות של ה-S7 לאייפון 6S - ראש בראש, מבלי להתנצל. המסר היה ברור - המצלמה של סמסונג טובה יותר. אחרי שניסינו אותה בכל תנאי תאורה אפשריים המסקנה ברורה - הם צודקים.

למרות שנתוני המצלמה היבשים לא מרשימים במיוחד - מצלמה האחורית של 12 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל - סמסונג הגדילו את הפיקסלים שלהם וטכנולוגיית הפיקסל הכפול (Dual Pixel) המחקה את העיניים שלנו מסוגלות להתמקד בצורה טובה יותר ליצירת תמונות בהירות וחדות יותר. בזכות הטכנולוגיה המהפכנית הזו המצלמה מצלמת מהר יותר ומתפקסת מהר יותר, אפילו בתנאי תאורה גרועים. הצמצם של סמסונג הוא הרחב ביותר כיום, ומאפשר להכניס יותר אור וכך לצלם תמונות חדות ובהירות יותר בלילה.

במבחן השוואה לילי שערכנו מול מצלמה של LG G3 ניכר הבדל עצום בין שני החיישנים. בעוד המצלמות הסטנדרטיות כיום יוצרות ניגודיות צורמת בעין בין מקור האור לחושך מסביב, ה-S7 מצליח ליצור אחידות בכל התמונה, ולהשתמש במקור האור המרכזי באופן שלא צורב או מפקסל את הרקע.

בניגוד לקודמו בסדרה, ה-S7 מסרב להתחמם גם בשימוש מאסיבי וזולל סוללה במשקפי המציאות המדומה Gear VR. צינורית קירור פנימית שהותקנה במכשיר מונעת התחממות והפעם סמסונג גם אפשרו להרחיב את מקום האחסון באמצעות כרטיס מיקרו SD; אותה מגירה ורסטילית מאפשרת גם להזין כרטיס סים נוסף (במקום הרחבת הזיכרון), אם תהיו מעוניינים בכך.

צילום לילה גלקסי S7. אורן דותן, מערכת וואלה!
הבימה בלילה./מערכת וואלה!, אורן דותן
צילום לילה גלקסי S7. אורן דותן, מערכת וואלה!
תאורת רחוב מינימלית./מערכת וואלה!, אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully