וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הכי פשוטה לאתר את הסמארטפון שהלך לאיבוד

6.3.2016 / 10:56

גם אם הוא מתחבא מתחת לערימת בגדים במצב "שקט" ותרצו שהוא יצלצל וגם אם שכחתם אותו בחנות ואינכם יודעים איזו, כדאי שתכירו את הטריק הזה. ואם הוא בכלל נגנב, יש גם דרך לחסום את המידע שלכם מרחוק

צילום מסך

אחי, איפה האנדרואיד שלי: בעידן בו אנחנו חיים, אחת החוויות המלחיצות והיומיומיות היא כמעט-אובדן של הסמארטפון ("איפה שמתי אותו? תתקשר אליי רגע, בבקשה!"). לעתים הנייד באמת אינו ניתן לאיתור, בעיקר במצבים בהם אזלה הסוללה או שצד שלישי מפוקפק שם עליו את ידיו.

אבל בהנחה שהסמארטפון שלכם פשוט נשכח איפשהו, או שאינכם בטוחים היכן הנחתם אותו ואין מי שיתקשר אליכם, בעלי אנדרואיד ישמחו לגלות שגם אם לא התקינו אפליקציות ייעודיות לאיתור האבידה, יש עדיין דרך קלילה ופשוטה באמצעות מנהל ההתקנים של גוגל (Android Device Manager) לאתר את המכשיר.

מחפשת מתחת למיטה. ShutterStock
בחיים לא הייתי מנחשת שהוא הגיע לשם./ShutterStock

שימו לב שהטריק יעבוד רק במידה וביצעתם את הפעולה הבסיסית (ולרוב גם המתבקשת על ידי אפליקציות רבות) של קישור המכשיר לחשבון הגוגל שלכם בשלב כלשהו. בנוסף הסמארטפון חייב להיות דולק ומחובר לרשת (באמצעות Wi-Fi או רשת נתונים סלולרית). בנוסף גם שירותי המיקום צריכים להיות פעילים.

כדי לנסות ולאתר את המכשיר בדרך זו, פשוט היכנסו לכל דפדפן, התחברו לחשבון גוגל שלכם (לרוב אוטומטי אם מדובר במחשב האישי שלכם) והקלידו לתוך תיבת החיפוש של גוגל את השאלה "Where is my phone". לאחר מכן יעמדו בפניכם שתי אפשרויות, כשהראשונה היא הצצה במיקום מכשירכם בשירות המפות של גוגל ובנוסף, תוכלו לגרום למכשיר לצלצל, בלי צורך בחבר טלפוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איבדתם אותו בחנות? חיפוש זריז בגוגל יאתר לכם אותו על המפה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשרות הצלצול (כפתור Ring בתחתית המפה) יעילה יותר מאחר והמכשיר יתריע מתחת לאיזו ערימת בגדים הוא נמצא גם במידה ומכשירכם מוגדר על מצב רטט או שקט לחלוטין. במידה ונראה לכם שלא מדובר באובדן, אלא במקרה של גניבה, במידה ועושה רושם כי המכשיר אכן אבד לנצח, מומלץ להגיע לעמוד המלא של מנהל ההתקנים בכתובת הזו כדי לחסום גישה למכשיר ולתכניו.

במסך זה היכנסו להגדרות (Settings) ולחצו על Android Device Manager, שם תוכלו לבחור באפשרויות שהוזכרו, כדי לנעול מרחוק את המכשיר ואף למחוק את כל תכניכם האישיים מהמכשיר במידת הצורך, באופן מרוחק גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully