וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: טינדר רוצה שתתחילו לשדך בין החברים שלכם

אילן גלר

6.3.2016 / 11:07

כמות קטנה של משתמשים יזכו בקרוב להשתתף בניסוי עם כפתור שיתוף חדש שהתווסף לאפליקציית הדייטים הפופולרית. המטרה: אם מישהי או מישהו נראים לכם מתאימים אבל לכם, אין שום סיבה שלא תעזרו להם למצוא אהבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפתור השיתוף החדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית הדייטינג הפופולרית, טינדר, כבר לא מסתפקת במציאת דייטים עבור המשתמשים עצמם ושואפת להפוך את כולנו לשדכנים, באמצעות פיצ'ר חדש. ראיתם פרופיל של מישהו או מישהי שאולי לא הכי מתאים לכם, אבל עשוי להיות הנפש התאומה של אחד מחבריכם? כפתור השיתוף החדש, אותו מנסה כעת החברה, יאפשר לכם ליצור קישור ולשלוח אותו באמצעות הודעת טקסט. החבר או החברה שיקבלו את הקישור, יגיעו בלחיצה עליו ישירות לפרופיל (בהנחה שטינדר מותקנת על המכשיר שלהם).

מאחר ובטינדר מודעים לכך שלא מעט משתמשים ינסו להשתמש בתכונה החדשה למטרות לא רומנטיות במיוחד (כמו קישור לפרופילים מוזרים ומצחיקים בעיניהם, או לתמונות סקסיות במיוחד), כל קישור הנשלח באמצעות כפתור השיתוף תקף ל-72 שעות או לחמש כניסות (המוקדם מביניהם). בהמשך הניסוי עשויה החברה להטיל מגבלות נוספות על השיתוף, כך שימלא את המטרה לשמה נועד ולא יהפוך לאמצעי שיימינג מיותר.

מי שלא יהיה מעוניין להשתתף בניסוי, או למנוע בעתיד את האפשרות לשלוח לינק לפרופיל שלו, ניתן לבחור בהגדרות האפליקציה שלא לאפשר בשום דרך לשתף קישורים לפרופיל שלכם.

כמובן שניתן יהיה עדיין לצלם תמונת מסך של כל פרופיל (תכונה החיצונית לאפליקציית טינדר והחברה לא יכולה לעשות הרבה בכדי לחסום אותה), אך לפחות לא תצטרכו להיות שפני הניסיון של פיצ'ר השידוכים החדש למקרה שהניסוי לא יתקדם באופן שמקווים בחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully