וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תלפפו אוזניות וכבלים כדי שלא יסתבכו בתיק

15.3.2016 / 7:21

אם מעולם לא נתקלתם בסבך חוטים מסורבל כשניסיתם לפרום את האוזניות שלכם כנראה שאתם לא אנושיים. אם אתם כן נאלצים להתמודד עם קשרים מרובים, כדאי שתלמדו את שיטת הקיפול היעילה הזאת

צילום מסך

אחד מחוקי הטבע הבלתי נמנעים הוא שכשתנסו לשלוף מהתיק את האוזניות שלכם, סביר להניח שתגלו צרור סבוך ומעיק, שייקח לכם יותר מדי זמן לפרום לפני שתוכלו לעשות בהן שימוש. אם אתם מתמודדים עם הבעיה הקטנה, אך ללא ספק מציקה, הזו לפחות כמה פעמים בשבוע, שווה לכם לנסות את הטריק הבא, באדיבות אתר The Verge. הטריק הזה, אגב, מתאים לאוזניות אבל גם לכבלים אחרים הנוהגים להסתבך בתיק.

אם אתם מסתובבים עם לא מעט ציוד אלקטרוני וגאדג'טים, ייתכן ובתיק שלכם מסתובבים כמה וכמה כבלים, מה שמגדיל את הצורך לוודא שלא תהיה כאן תסבוכת שעשויה להסתיים בעצבים במקרה הטוב, ובנזק שמקורו במשיכה נמהרת או קריעה שלהם, במקרה הפחות רצוי.

תחילה ודאו שאין קשרים או הסתבכויות כלשהם, החזיקו שלוש אצבעות ביד מורמות ועם האגודל תפסו את האוזניות עצמן במקום. כעת לפפו את יתר כבל האוזניות, כמו בסרטון, סביב אותן אצבעות, ועצרו כשיש לכם עוד כ-20 סנטטמטרים של כבל חופשי.

ללפף אוזניות מבלי שיסתבכו. צילום מסך
תשאירו קצת חוט בסוף./צילום מסך

כעת שחררו את האוזניות מהאצבעות אך השאירו אצבע אחת במקומה, ואז לפפו את יתרת הכבל בכיוון הנגדי, ממש כמו בסרטון, כשאת מחבר האוזניות הקטן יש להעביר דרך המקום בו נמצאת עדיין האצבע שלכם, וכך תוודאו שכל העסק נשאר במקומו.

לא הצלחתם בפעם הראשונה? שווה לנסות להתאמן קצת - זה יחסוך לכם המון זמן בהמשך, בעת הניסיונות לשחרר את הכבל בכל פעם מחדש.

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully