וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: עשה צרכיו בדלי באינטרנט קפה כדי לא להפסיק לשחק

אילן גלר

8.3.2016 / 8:31

טורניר של משחק האסטרטגיה League of Legends איפשהו במזרח אסיה הפך לריחני במיוחד לאחר שאחד המתמודדים בחר לשבת על דלי ולעשות את צרכיו במקום להפסיק את המשחק לכמה רגעים. חבריו, כפי שניתן לראות בתיעוד, פחות התלהבו מהיוזמה

צילום מסך

גיימר אסיאתי, נחוש במיוחד, החליט להשתתף בטורניר של משחק האסטרטגיה League of Legends. על מנת להימנע ממצב בלתי נסבל בו יאלץ להפסיק את המשחק למשך כמה דקות לצורך גיחה לשירותים, מצא לעצמו פתרון מקורי: הוא הביא עמו לקפה האינטרנט שבו שיחק דלי לשבת עליו, והציב לצדו גליל נייר טואלט. כך במהלך המשחק לא נאלץ לקום ולצאת לשירותים - אלא פשוט עשה את צרכיו מבלי לזוז ממקומו.

מעבר לעובדה שתנוחת הישיבה הזו נראית לא נוחה בעליל, תיעוד של הפתרון הלא-אלגנטי זכה לעשרות אלפי צפיות, והעניק לו מעמד של כוכב רשת ידוע לשמצה. הגיימרים האחרים לצדו בהחלט לא קיבלו בברכה את היוזמה ומיהרו לברוח מהמקום תוך שהם מכסים את פניהם ואפם. עם זאת, עושה רושם כי אף אחד לא דרש ממנו לפרק את מתקן השירותים המאולתר שהקים, אם כי ייתכן שדרישה שכזו הגיעה ממנהלי המקום לאחר שהסרטון צולם.

לא ברור היכן בדיוק צולם הסרטון, מהי זהותו של הגיימר המככב בסרטון, והאם בסופו של דבר ההשקעה הזו ואי-הנוחות אותה חשו הלקוחות האחרים במקום השתלמה אבל מה שבטוח זה שלדעת הרוב המוחלט של הגולשים, שצפו בסרטון, לא ממש מדובר בהמצאת השנה, אלא בפתרון קיצוני מדי לבעיה שניתן להתגבר עליה בקלות בדרכים אחרות, כמו לעצור את המשחק לכמה דקות.

גיימר הזוי. צילום מסך
נראה נוח./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully