וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת חוקרת: האם התמונה של קים קרדשיאן "אחרי הלידה" צולמה לפני שנה?

אילן גלר

8.3.2016 / 9:38

הרשת גדושה במעריצים אובססיביים של משפחת קרדשיאן, וגם כאלה שאוהבים בעיקר לשנוא את בנות המשפחה המפורסמות; לכן אין זה מפתיע שלא מעט גולשים חקרו לעומק את תמונת העירום של קים ומצאו שם כמה הוכחות מרשיעות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

הרוחות סערו השבוע אחרי שקים לבית משפחת קרדשיאן איימה לשבור שוב את הרשת עם תצלום עירום של גופה החטוב אחרי הלידה, אך גולשים צרי עין וברוכי זמן פנוי התקשו לקבל את המציאות המוצגת בפניהם ומיהרו לחפש עדויות כי מדובר בזיוף.

האם ייתכן שהתצלום "אחרי הלידה", אותו פרסמה קרדשיאן בחשבון האינטסגרם שלה מזויף? הגולשים שהתקשו להאמין כי הכוכבנית הצליחה לחזור למידותיה מהר כל כך אחרי הלידה, בחנו את הפרטים בתצלום ומצאו רמז אחד שהוביל אותם למסקנה שהתמונה בכלל צולמה לפני כשנה.

לטענת אותם גולשים מרירים, הבעיה הראשונה בתצלום של קרדשיאן הוא השיער שלה; זו פשוט לא התספורת - ולא הצבע - שבו נראתה במהלך השבועות האחרונים. לאחר שהבינו כי כנראה שלא מדובר באמת בצילום חדש, החלו הגולשים לחפש אחר מקור אפשרי אחר לצילום, וגילו כי בדיוק לפני שנה הציגה קרדשיאן תספורת דומה באופן מחשיד לזו המופיעה בתמונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ההוכחות" של הגולשים - יכול להיות שהם לא נגעו במגבות ובנייר הטואלט כמעט שנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחקיר הגיע לשיא עם גילויה של תמונת סלפי, אותה פרסמה קים באותו החדר בדיוק, עם אותה התספורת, בשנה שעברה. כל החפצים בחדר - כולל המגבות המסודרות בארון והווילון שעל החלון - נמצאים בדיוק באותו המיקום שבו הם מופיעים בצילום "לאחר הלידה".

למעשה, אם מעמידים את שתי התמונות אחת לצד השנייה נראה שההבדל היחידי בין שני הצילומים הוא כמות הבגדים שלובשת קרדשיאן; מכאן הסיקו הגולשים ששתי התמונות צולמו אחת אחרי השנייה, מה שאומר שמדובר בצילום מלפני יותר מ-11 חודשים לפחות, אז פורסמה התמונה עם הבגדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully