וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להעלים את תיעוד חיפוש הפורנו בנייד בשני קליקים?

אילן גלר

21.3.2016 / 7:59

הנוחות שמציעים לנו הסמארטפונים עלולה להתחלף באי-נוחות קשה אם חיפושי עבר שלנו יתגלו על ידי העיניים הלא נכונות. הטריק הזה בסיסי מאוד אבל לעתים קרובות מדי אנחנו מתעלמים ממנו. כך תמנעו פדיחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עדיף להשקיע שתי שניות במחיקה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד היתרונות הברורים של מכשירי סמארטפון מבוססי אנדרואיד, על פני המתחרים, הוא הגישה המהירה והנוחה לשורת החיפוש של גוגל, שהיא עבור רובנו האמצעי העיקרי לאיתור מידע ברשת האינטרנט. שורת החיפוש מופיעה בכל עת בראש מסך הבית, ובנגיעה אחת מציגה בפנינו את חיפושי העבר והמלצות לנושאי חיפוש שעשויים לעניין אותנו, בהתבסס על מילים וביטויים שחיפשנו בעבר.

הבעיה היא שחלק מהחיפושים הללו הם כנראה משהו שלא נהיה מעוניינים לחשוף בפני כל מי שבמקרה משתמש במכשיר שלנו, או מנסה לחפש משהו מהיר בגוגל. החדשות הטובות הן שיש פתרון קל ומהיר להסרת מילות חיפוש מסוימות מהיסטוריית החיפושים - לא בסמארטפון, אלא גם של הביטוי הספציפי במחשב, בטאבלט ובכל מכשיר אחר שבו אנו משתמשים ומחוברים עם חשבון גוגל שלנו.

כדי למחוק חיפוש מסוים, הקליקו על שורת החיפוש בסמארטפון וחכו רגע או שניים שמילות החיפוש הישנות וההצעות יופיעו; עכשיו החזיקו את האצבע למשך שנייה אחת על המילה אותה תרצו להסיר מהרשימה וחכו שגוגל תשאל אתכם אם אתם בטוחים לפני שהמילה או הביטוי יימחקו מהיסטוריית החיפוש.

כמובן שניתן לדאוג מראש שהחיפושים לא ישמרו בהיסטוריית המכשיר, אם מבצעים אותם באמצעות חלון "אינקוגניטו" המאפשר גלישה פרטית (יש גם בכרום באנדרואיד). כדי לפתוח אחד, לחצו על סמל שלוש הנקודות שמופיע בפינה הימנית העליונה של דפדפן Chrome, ובחרו באפשרות "Incognito Tab". רוצים למחוק את כל היסטוריית החיפושים שלכם מגוגל באופן מוחלט ובלחיצה אחת? כאן תמצאו את ההוראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully