וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת האם: פרסמה תמונות עירום של האקסית בת ה-12 של בנה

אילן גלר

11.3.2016 / 11:26

זו כנראה אחת הדוגמאות הכי מזעזעות של "פורנו נקמה"; דניטה מישו האמריקנית בת ה-39 בחרה בדרך הגרועה ביותר להתמודד עם הדחייה של בנה

צילום מסך

דניטה מישו, בת 39 מפנסילבניה שבארה"ב, מבוקשת על ידי המשטרה בחשד כי פרסמה תמונות עירום של ילדה בת 12 בפייסבוק. המשטרה אינה מאשימה את דניטה בפדופיליה, אלא בהפצת פורנוגרפיית ילדים במסגרת התקף זעם, מה שמכונה "פורנו נקמה".

התקף הזעם התרחש לאחר שהילדה נפרדה מבנה, עמו הייתה בקשר רומנטי (עד כמה שילדים בני 12 מסוגלים לנהל קשר רומנטי) במשך כמה חודשים. תמונת העירום המדוברת צולמה ככל הנראה בשנת 2013 ונשלחה לבנה של דניטה כשהשניים עדיין היו בקשר.

במשטרה סבורים כי לאחר הפרידה ביניהם, מיהרה האם לנצל את התמונה הרגישה בכדי לפגוע בילדה באופן פומבי. בנוסף, דניטה גם הטרידה את דודתה של הילדה, ושלחה אליה מבול של הודעות דרך אפליקציית המסנג'ר של פייסבוק.

בעוד שזו בהחלט לא הפעם הראשונה שהמשטרה בארה"ב נוקטת בצעדים כנגד אדם המואשם בפרסום פורנו נקמה, מדובר במקרה ייחודי בשל גיל המעורבים, כמו גם העובדה שהחשודה המרכזית היא דווקא אמו של הנער.

לדברי המשטרה, התמונה הציגה את הילדה מהמותן ומעלה, בחזה חשוף, וצו מעצר הוצא נגד האם. אולם לפי הדיווחים לא מתקיים מצוד משטרתי נרחב בפועל כנגד דניטה מישו. המשטרה עשויה להחריף את צעדיה בהמשך, בוודאי אם דניטה תחליט להמשיך בקמפיין המקוון שלה כנגד האקסית של בנה.

פורנו נקמה בת 12. צילום מסך
עוד מתמודדת לתואר אם השנה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully