וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כך חמוד: בגן החיות הזה, החיות מצלמות סלפי בעצמן

אילן גלר

13.3.2016 / 7:31

כנראה שמצלמת סלפי אוטומטית, שמעלה תמונות לענן, זה באמת מה שחסר בגני חיות; אחרת איך אפשר להסביר את כמות התמונות החמודות שמייצר הפרויקט החדש?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר כמה עלים לנשנש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

קמפיין משותף לשירות התמונות של גוגל (Google Photos) ולסרט האנימציה זוטופיה מבית דיסני הביא ליצירתו של פרויקט יוצא דופן: מצלמות סלפי שנתלו במיקומים שונים ברחבי גן החיות בעיר לוס אנג'לס. כל אחת מהמצלמות מצוידת בחיישני תנועה ומרחק, כך שהיא מצלמת בכל פעם שחיה מגיעה למרחק של כ-45 סנטימטרים ממנה. התמונות עולות אוטומטית לגלריה באתר של גוגל, שם ניתן לצפות בהן ואף לעקוב אחר עדכונים באופן אוטומטי.

התוצאות, כצפוי, חמודות להפליא. נדמה שהחיה שמביעה הכי הרבה עניין במצלמת הסלפי האוטומטית היא הג'ירפה, המככבת בחלק לא מבוטל מהצילומים. גם בעלי-חיים אחרות, כמו חזיר-בר ועצלן, משתפים פעולה עם המצלמה, שהותקנה בסמוך אליהם. אפילו טיגריס אחד הביע עניין במצלמה ומופיע בכמה תמונות, תוך שהוא בוחן את עולם הסלפי החדש שנכנס לחייו בסקרנות וחשדנות.

קמפיין הצילומים של גוגל וגן החיות צפוי להימשך בימים הקרובים; שווה להזכיר כי שירות התמונות של גוגל מאפשר לכל אחד להעלות תמונות בנפח בלתי מוגבל לענן, ולאחרונה זכה בתמיכה גם ב-"תמונות חיות" המצולמות על ידי מכשירי אייפון 6S, ומשלבות בין צילום סטילס רגיל לצילום וידאו באורך כמה שניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, לא הייתי מוכן./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אף על עצמו./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוק מיי אייז./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סלפי
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully