וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג גלקסי S7 הושק הבוקר בישראל. כמה הוא יעלה?

14.3.2016 / 10:28

עם תג מחיר נמוך מהצפוי, וביקורות משבחות מכל העולם, שני דגמי הדגל החדשים של סמסונג - הגלקסי S7 והגלקסי S7 אדג' הושקו הבוקר בישראל

וואלה! TECH

כמעט חודש אחרי שנחשף לראשונה בתערוכת המובייל MWC בברצלונה, הגלקסי S7 והS7- אדג' נוחתים רשמית הבוקר בישראל. אם יצא לכם לקרוא קצת על סמארטפון הדגל החדש של סמסונג, אלו כנראה היו מחמאות. למעט דיווחים כי הוא כמעט בלתי ניתן לתיקון, נראה שרוב המבקרים אחידי דעים לגבי יתרונותיו של החדש מבית סמסונג.

מחירו המומלץ לצרכן של ה-S7, לפי סמסונג עומד על 3,500 שקלים והאדג' מתומחר ב-4,000 שקלים.

בפרטנר ה-S7 יעלה 3,599 שקלים והאדג' 3,999 שקלים. לקוחות פרטנר יזכו להחזר של עד 1,900 שקלים תמורת המכשיר הישן (בהתאם לדגם) ואילו ברשתות מחסני חשמל ושקם אלקטריק תשלמו על ה-S7 3,490 שקלים (ב-36 תשלומים) ותמורת האדג' תשלמו 3,880 שקלים (גם ב-36 תשלומים). בנוסף, אלף הרוכשים הראשונים, ששילמו דמי קדימה בסך 300 שקלים, יקבלו משקפי מציאות מדומה של סמסונג ורחפן בשווי 1,000 שקלים. בנוסף, יתאפשר טרייד-אין של עד 2,500 שקלים בהחזרה של מכשיר אחד או שניים.

לקוחות פלאפון יוכלו לרכוש את ה-S7 בסכום של החל מ-3,499 שקלים ואת האדג' ב-3,899 שקלים (במזומן או עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי). הרוכשים הראשונים יקבלו חבילת מוצרים בשווי של כאלף שקלים: עדשות לצילום או משקפי מציאות מדומה, חמש שנות אחריות ומנוי לשנה לשירות Musix. בנוסף מציעה פלאפון טרייד-אין של עד 1,700 שקלים.

בסלקום תשלמו 3,490 שקלים (6-12 תשלומים) בשביל ה-S7 ו-3,890 בשביל האדג' ובדינמיקה תקבלו את ה-S7 תמורת 3,490 שקלים ואת האדג' ב-3,890 שקלים. בנוסף תקבלו בדינמיקה עדשות למצלמה בשווי 549 שקלים או את משקפי התלת-ממד של סמסונג, GEAR VR.

במסגרת ההשקה יחולקו על ידי יבואן סמסונג 5,000 משקפי GEAR VR וסמסונג גם הכריזה כי היא תסבסד את המשקפיים באירועי מכירה נוספים כדי לקדם את הטכנולוגיה.

עוד הכריזה סמסונג על שיתוף פעולה עם הוט; השירות נקרא HOT VR והוא מאפשר לצפות בסדרות כמו גליס, זגורי ועוד במציאות מדומה (או לפחות על מסך גדול בחלל וירטואלי).

מצלמת גיר 360, שהושקה במקביל על ידי סמסונג בעולם תשווק בישראל החל מחודש הבא.

גלקסי s7 מתחת למים. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
נוח לו מתחת למים.גלקסי S7 הבוקר בתל אביב./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

ה-S7 מצויד במסך 5.1 אינץ' וה-S7 אדג' מגיע עם מסך 5.5 אינץ' גדול יותר; שניהם עטופים באלגנטיות במתכת וזכוכית עם קווים חלקים וקצוות מעוקלים (האדג' כמובן מעוקל גם בדפנות). בדגמים החדשים שהושקו אפילו עדשת המצלמה הושטחה כדי שלא תרגישו בליטות מיותר כשאתם אוחזים בה.

הסמארטפונים החדשים מגיעים עם תצוגת ALWAYS ON, המאפשרת לראות את השעה וההתראות מבלי להדליק את המסך. שיטה זו חסכונית בסוללה וגם חוסכת בהתעסקות מיותרת עם הנייד. אחרי שימוש קצר תגלו גם שהיא ממש משדרגת את ההנאה מהמכשיר.

שני המכשירים נהנים מעמידות מוגברת למים ואבק (דירוג IP68 מרשים) למרות שכל החיבורים והחריצים נותרו במקומם. הפתרון האלגנטי של סמסונג היה לאטום את המכשירים מבפנים ולא מבחוץ. כעת הם מסוגלים לשהות שעה מתחת למים בעומק חצי מטר, מה שאומר שגשם ממש קטן עליהם.

שני המכשירים מגיעים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו החדשה, שני מעבדים מרובעי-ליבות, 4 גיגה זיכרון RAM, טעינה אלחוטית והם יגיעו גם בשני דגמים עם 32 גיגה לאחסון או 64 גיגה. המצלמה האחורית של 12 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל אבל עם טכנולוגית פיקסל כפול שהופכת את המצלמה למשובחת ביותר כיום, לפחות בצילום בתנאי תאורה גרועים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
וידאו שאורן דותן צילם מהשקת המכשיר החדש של סמסונג גלקסי S7. צילום מסך
ללא פשרות./צילום מסך

המעבד של ה-S7 חזק יותר ב-30 אחוזים מזה של ה-S6 ויחד עם סוללה בקיבולת של 3,000 מילי-אמפר לשעה, הנייד החדש אמור לספק חוויית גיימינג משודרגת. הסוללה ב-S7 לא נהנית מחיי סוללה ארוכים במיוחד, ביחס למתחרים, אך היא גם נטענת מהר כך שאם אתם קרובים למקור חשמל, לא תחושו במצוקה.

מערכת קירור פנימית מונעת התחממות של המכשיר - אחת הבעיות המרכזיות שהיו בדגם הקודם בשימוש עם משקפי המציאות המדומה, שהיו מחממים את המצח ולעתים אף גורמים לאדים להצטבר על העדשות.

בדגמים החדשים שלה מאפשרת סמסונג להרחיב את מקום האחסון באמצעות כרטיס מיקרו SD, ואותה מגירה ורסטילית מאפשרת גם לבחור בשני כרטיסי סים (במקום בהרחבת הזיכרון). הצמצם בחדשים של סמסונג הוא הרחב ביותר כיום, ומאפשר להכניס יותר אור וכך לצלם תמונות חדות ובהירות יותר בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully